bjeb bjeb bjeb.....

människan väljer själv när krig ska skapas
genom att inte ha ett öppet sinne för andras åsikter!

men hallå kan folk lugna sig lite nu!!
inte viste jag att jag skulle starta ett mindre krig genom att skriva att han som
antastade mig i tisdags var färgad!

jag har en blogg som kanske läses av mellan 5-50 om dan å ja tror att
98% av dom som läser OCH kommenterar är nära vänner .
därav e jag jävligt öppen i bloggen
 - om nån utomstående hittar hit å inte
vill läsa om de ja skriver av olika anledningar så tvingar jag ingen att stanna -
de finns många bloggar jag inte läser för ja tycker att dom som driver bloggen e korkade...

ja älskar när folk kommenterar å jag gillar när det blir diskussioner
MEN!! enligt mig diskuterar man för att lära sig av andra och för att själv utväcklas
inte för att smutskasta varandra!
å ibland kanske man måste enas om att man inte tycker lika!!
jag har sagt va ja tycker, andra har sagt va dom tycker..
ingen av oss menar något illa men vi är olika!!
vi har olika bakrund å olika värderingar .
å vi KÄNNER varandra på olika sätt!!

ja tackar för en stundvis trevlig diskussion
de va trevligt å lärorikt att få höra andras åsikter !
ni får självklart fortsätta att kommentera om ni finner glädje i det
men nu ska jag göra mig i ordning för att åka på gaaaala
ja önskar mig fred på jorden å att alla älskar varandra......................................
ps inlägget riktar sig till upprördheten efter detta inlägg

http://emzingen.blogg.se/2011/september/utkast-sept-7-2011.html#comment



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0