fråga kräver ju svar..

Anonym om vem fan e efterbliven?:
du verkar så sympatisk. är du det?
IP: 85.224.43.50

svar:

ja,ja tycker att jag e väldigt sympatisk! 
ja försöker finnas för mina vänner å ja försöker alltid att hjälpa folk om jag kan
ja kan verka väldigt hård ibland men de e jag verkligen inte!
jag e väldigt snäll å ödmjuk,den hårda sidan kommer oftast fram när jag
inte känner mig trygg eller när ja driver me folk...

ja har två sidor å ena sidan e jag sjukt översocial
ja vill ha folk omkring mig hela tiden å jag triv mitt i händelsernas centrum
å andra sidan e jag en ensamvarg som vill vara i fred!
detta kanske kan vara svårt att förstå å svårt för folk omkring migatt veta
vilket humör ja e på,ja förstår det!
nu vet jag oxå vem de va som va sjukt jobbig tidigare idag :)
vem fan ringer å bankar på ens dörr som om 3dje världskriget hade brytigt ut ???...
öh morsan så klart :) haahah
asså när ja e glad e ja jävligt glad å när ja e arg så e ja skitarg lesen jävligt ledsen,kär helt upp över öronen!
ja har inget mellanläge lixom
e ja sne så skriver jag ett medelande som e skitargt å ...ja ni fattar nog
de e nog mitt medelhavs temprament?!

du verkar jävligt ironisk (ja kan ha fel!?) och väldigt anonym! varför det? e du feg?
man ska stå upp för vem man e å va man tycker! annars kanske man inte får komma till tals!
....hoppas att du fick svar på din fråga...

Kommentarer
Postat av: Emma

du finns alltid för dina vänner emma det vet du :D

jag är så glad att jag känner dig.



haha var det din mami :D



puss

2011-05-22 @ 20:58:04
URL: http://Missperfect.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0