vem fan e efterbliven?

fy fan vilka efterblivna idioter de finns!!!
folk vet att man inte kommer oanmäld till mig!
eller ja de kan man ju göra men ja öppnar ju aldrig dörren om ja inte vat att nån ska komma
så de e jju ganska onödigt att försöka!!!
att då komma hit oanmäld å tänka ja vet ju att hon inte brukar öppna
alternativt -ännu värre-hon kanske sover
så därför ringer jag på dörrjäveln 30ggr å bankar på dörren....
asså ärligt e du helt jävla efterbliven eller???
så här: hade ja sovigt och vaknat av terrorn å öppnat dörren så hade du fått en redig jävla käftsmäll!!!!!!!!
nu hade du tur för att ja va vaken men satt på toa å sket
hade ja inte skitit å du hade betett dig så,så hade ja kanske tillslut öppnat dörren å
givit dig en fet jävla käftsmäll!
så kontentan av detta
kom inte oanmäld för chansen att du får träffa mig e minimal
och får du träffa mig så kommer du få ont!

Kommentarer
Postat av: Anonym

du verkar så sympatisk. är du det?

2011-05-20 @ 23:36:06
Postat av: Mia Grebäck

Ja, hon är faktiskt världens mest sympatiska lilla ängel som alltid ställer upp om det behövs, världens bästa kompis, sötaste näsan, mest lojala kollegan, morgontröttaste kvällsmänniskan. Jag respekterar att hon håller på sin integritet inom sina 45 kvm eller vad det är. Dessutom har Emma två mobiler, som hon säkert tagit med sej in på dass...

2011-05-22 @ 08:28:17
Postat av: Emma

men vilka fan va det :O



puss på dej

2011-05-22 @ 20:56:20
URL: http://Missperfect.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0