emma svarar...

        Anonym om frågestund kan det va något?!:
har du bott i tullinge i hela ditt liv?



kul att ja fick en fråga i allafall :)
nja ja har vart ute å flängt lite granna, flyttade in i min brors lägenhet på ringvägen år  1999 medans han pluggade utomlands :) där bodde ja typ ett år... sen mellanlandade jag i mitt flickrum nått år för att sedan hamna i aspudden,bodde där ett par år innan jag å min fina vän emma flyttade ihop,vi bodde i vår lägenhet i tumba typ 2 år å sen hamnade ja i fittja i 2 år... sen kliade tullinge abstinensen i hela kroppen så ja va tvungen att flytta tillbax,hade tur å fick en jättemysig lägenhet i tullinge här har ja bott i 2år i maj...eller juni, ja kommer inte ihåg
hum... ja ser ett visst mönster typ 2 år på samma ställe :)
glöm det ja pallar inte att flytta igen,här ska ja dö! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0