frågestund kan det va något?!

fasen ja hade ju tänkt att ja skulle sova sjukt tidigt i dag oxå för ja tror att min kropp behöver mycke sömn just nu...de gick ju åt hel,nu e ju klockan 0213... nåväl ska snart hoppa i säng å imorn e ja ledig så då kan jag sova länge!!
imorn ska jag på middag hos håkan å frida,känns lite konstigt nästan pirrigt,vi har ju inte umgåtts på länge då saker å ting strulat till sig lite,va som hänt e skit samma,berörda parter vet väl typ... men de känns ändå roligt för ja saknar ju mina vänner,japp de finns sidor ja stör mig på men sånna sider har väl alla?!
skit samma ja ska iallafall dit på middag=trevligt...

om ja skulle vakna tidigt imorn så ska jag ta mig till en bra affär för att hitta en ettårsprsent åt emelie, tanken e att den ska blinka låta va enformig å gärna högljud :) ettårspresent ska ju framförallt reta gallfeber på föräldrarna eller? :) moahahaha förjävliga faster moster emma har ett uppdrag! :)

idag hittade jag en låt som gör mig glad...
http://www.youtube.com/watch?v=610FSs20foM&feature=related
nu tänker folk att den här e ju asgammal den gick ju som fan i somras,men nä så e de inte alls!!
mellan typ 98-2000 va ja tillsammans men fantastiska anders :)  anders  va en docklands kille på den tiden å denna låt studsade vi till mången gång :) ja tänker altid på min gode vän anders när jag hör denna låten...

ibland har jag problem att komma på va ja ska skriva om,ja hittar mycke inspiration från mina vänners bloggar ..
för mig har bloggen alltid vart ett ställe där ja kan skriva av mig och förhoppningsvis oxå få lite debatt,ja älskar när folk kommenterar:)
folk brukar anklaga mig för att alltid va så jävla arg i min blogg :) men va fan de e ju när ja e irriterad som ja har nått att skriva om ju! ;)
om ni känner att ni vill veta något om mig eller va ja tycker om olika saker så e de bara att fråga!!
ja e en jävligt rak å ärllig person,frågar ni så svarar jag!

ja tror att jag här å nu ger er en frågestund :) haha de brukar ju kändisbloggarna göra så nu gör jag det å troligtvis kommer ja inte få nå frågor alls å de måste ju vara bra för de borde ju betyda att ja e som en öppen bok å redan lyckats svara på alla era frågor utan att veta om det :) eller så får ja massa elaka å dumma annonyma frågor å de e väl oxå helt okej fråga på bara era annonyma töntskallar ;)

ps nu går ja å lägger mig,borde duscha först för ja luktar ju inte rosenknopp men ja pallar inte å dessutom ere ju ingen som sover brevid mig ändå så va fan:) ds

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ja, oj vad den där låten är gammal men den är riktigt bra partylåt ! Hmm,tyvärr har jag inte så mycket frågor att ställa dej, men det kan ju bero på att vi de senaste året har suttit och pratat i flera timmar var och varannan natt så ja,jag tycker nog att jag känner dej ganska så bra i allafall,haha! Men jag ska fundera under dagen så kanske jag kommer på något ! Jag är hemma idag så orkar/ vill du så ring gärna ! =) Hoppas du mår bättre gumman! Kram på dej !

2010-01-05 @ 07:29:46
URL: http://fitforababy.blogg.se/
Postat av: A

Det finns MASSOR med roliga saker att ge en 1åring! Tåg som låter som helvetet med odödliga batterier,trumset,xylofon,flyg/bilsimulatorer. MOahaha, plåga Nicklas duktigt nu Emma! (a)

2010-01-05 @ 11:49:28
URL: http://barajagochmitt.blogg.se/
Postat av: Corris By Cornelia

Hahah skulle kunnat vart den där Tornelia...

2010-01-05 @ 12:35:19
URL: http://corriss.blogg.se/
Postat av: Anonym

har du bott i tullinge i hela ditt liv?

2010-01-10 @ 18:08:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0