Torsdag

Baksidan av att köra mycket marklyft och att ha prentat in viktigheten av att alltid ha korrekt teknik är att jag nu förbereder mig för ett tungt marklyft VARJE gång jag lyfter på jobbet ( dvs väldigt ofta) min rygg är tydligen extremt " övertränad " och i ständigt krampläge....

I december hade jag en diskussion med min fantastiska kiropraktor, han kände väl att jag behövde något mer än det han kunde ge och skickade mig vidare på kliniken, han satte mig i klorna på massören Gunilla 😱oh lord! 
Detta att det skulle vara skönt att få massage ?!
Nä det är fasen konstant smärta, MEN sååå välbehövligt!! 

Nu e jag på väg till Gunilla... hon kommer ju fråga , vart jag har ont och jag ser inte framemot att svara att jag har ont i höger hand/ arm och upp i nacken efter att ha haft dragkamp med två pundare om en väska med mina varor.. det kommer bli smärtsamt men jag är helt övertygad om att hon kommer kunna hjälpa mig 
Tror att hon skaft ta sig An mina fötter oxå 🥳
Märkligt hur man kan se framemot något så mycket som man oxå fruktar så hårt 😂

Jag kan varmt rekommendera alla som har ont och som bryr sig om sitt välmående att kolla in
http://www.stockholmsryggklinik.se/


(null)


(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0