Semester

Vi startade vårt äventyr i eftermiddags,
Sverige är avklarat- vilket vackert land!
(null)

(null)
 Plötsligt uppenbarade sig skylten " sista avfarten i Sverige " å sen va den där bron ! 
(null)

(null)

Äntligen lämnade vi det välkända trygga och framför oss finns ett äventyr av nya intryck ,sköna lata dagar, familj, och massor av nya saker att se å uppleva- att få göra det med sitt livs stora kärlek är verkligen en dröm som går i uppfyllelse! Detta är en resa som jag gjort så många gånger som barn,å nu kryddar vi den lite och formar den till vår .... 
planen var att ta oss in i Tyskland och sedan slå läger , antingen några timmar i bilen eller på nått truckerhotell efter vägen . Men i slutet av Danmark ( typ 4 mil från gränsen) tog energin slut och konsentrationen var som bortblåst så här är vi nu - på en rastplats intill ett vägbygge där asfaltering pågår dvs ett konstant tutande 🤯 Johnny som kan sova vart som helst somnade innan jag ens fällt ner mitt ryggstöd 😂😴 själv insåg jag ganska omgående att jag inte skulle kunna somna så jag får väl fördriva några timmar på egen hand..,  (null)
(null)
 När Johnny vaknar igen drar vi vidare in i Tyskland å tanken är väll att köra till eftermiddagen nån gång å sen ta in hyfsat tidigt på nått hotell , äta en ordentlig middag å sen sova en lååång natt.... känns skönt att vi absolut inte har nån stress - första bokningen vi har är vid Gardasjön i norra Italien från onsdag 
(null)
Nåväl nu ska jag dra igång nån serie eller film så får vi se om jag somnar en liten stund 
Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0