snart sambo, hur mäktigt är inte det lixom 😂



Även om jag gillar att åka långtåg så känns det ju jäkligt skönt att detta är sista gången,  iaf på väldigt länge och dessutom sista gången jag måste skiljas från min kärlek på detta sättet - från och med fredag kommer Johnny å sen är det för evigt 👏😍 

I lördags körde vi mina hyllor till familjens förråd och sen åkte vi till Ikea å köpte vår första gemensamma möbel,  som vi sen skruvade ihop helt plättlätt och utan bråk 👏😇
Det är ju inte helt klart eftersom det kommer prylar från sala som ska stå där osv,  det ska oxå upp lite tavlor och hyllor men det blev iaf en klar förbättring! 



I söndags åkte vi hem till sala å hängde lite med Johnnys familj å sen packade vi lite kök 
Nu följer fyra jäkligt ensamma nätter men sen kommer jag alltid få somna i hanns trygga å varma famn 
Kan fortfarande inte riktigt fatta att jag har funnit min prins och att jag ska få leva med honom!!!! 💖

Det där med "han kommer när du minst anar det"  stämde ju ganska bra lixom 😂 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback