spontan helg, lite italienskt lixom 😁 👏

Vilken hĂ€rlig helg! 
Dels har det ju vart riktigt vĂ„rvĂ€der och dels har den spenderats med enkelt och roligt folk, jag gillar verkligen Johnnys polare!  
Vet inte om det Ă€r för att det funkar sĂ„ pĂ„ landet eller om det Ă€r för att det Ă€r sköna lirare?!  Men det Ă€r vĂ€ldigt spontant Ă„ avslappnat.  Jag Ă€r ju van med att det oftast mĂ„ste planeras Ă„ sen ska det va sĂ„ jĂ€kla tjusigt typ...  Ok mycket av planerandet beror ju sĂ„klart pĂ„ att jag har keffa arbetstider, men sen kĂ€nns det som att Stockholm Ă€r mer stressigt, karriĂ€rsinriktat Ă„ tjusigt.  SjĂ€lv Ă€r jag vĂ€l lite mittemellan jag gillar spontant, men gĂ€rna med lite förvaring 😀

Jag blev hĂ€mtad i VĂ€sterĂ„s av min Ă€lskling i fredags kvĂ€ll,  i vanlig ordning sparkade jag av mig skorna och studsade in pĂ„ toa,  eftersom jag har vĂ€rldens minsta kissblĂ„sa đŸ˜‚đŸ”«
NĂ€r jag kommer ut sĂ€ger min kĂ€rlek " kom nu ska vi pĂ„ middag " jag bara garvar eftersom att det kĂ€nns lite halvskevt att gĂ„ pĂ„ middag runt midnatt men va fan - Typiskt oss lixom 😂 
Vi kĂ€kade en vĂ€ldigt god middag hos vĂ€rldens bĂ€sta granne...  Frasse fick jag typ pĂ„ köpet med Johnny och det Ă€r jag vĂ€ldigt glad över! 

I lördags blev jag presenterad för en riktig emma-butik -dollarstore 😁
Sen hĂ€ngde vi nĂ„gra timmar med Johnnys förĂ€ldrar,  för mig Ă€r det verkligen viktigt att dom ser, kĂ€nner och förstĂ„r att jag Ă€lskar deras son och att jag bara vill hanns bĂ€sta! 

Medan vi sitter och pratar meddelar tvĂ„ av Johnnys Ă€lsta vĂ€nner att dom planerar att dyka förbi Ă„ sĂ€ga hej...  Eftersom jag alltid lagar pĂ„ tok för mycket mat sĂ„ blir dom givetvis kvar pĂ„ middag,  givetvis sĂ„g mamma Emma Ă€ven till att Frasse kom ner och kĂ€kade, det blev en riktig toppenkvĂ€ll med massor av skratt - sĂ„ enkelt och avslappnat! 

Vi vaknade pĂ„ söndagen till klarblĂ„ himmel och sol sĂ„ vi bestĂ€mde oss för att vi skulle grilla till middagen men först hade vi nĂ„gra smĂ„ Ă€renden att utrĂ€tta Ă„ nĂ€r vi Ă€ndĂ„ var ute Ă„ Ă„kte sĂ„ hamnade vi hos Salas skönaste bröder - hĂ€r snackar vi lössnus Ă„ brylcreem 😁👏👏👌
KvĂ€llen bjöd pĂ„ grillad god mat och samtal om livet! 

Tack Johnny för att du delar med dig av dina hĂ€rliga vĂ€nner,  tack för all kĂ€rlek du öser över mig,  tack för att du fann mig och lagade mitt hjĂ€rta 💖 
Mitt hjĂ€rta Ă€r ditt för all framtid! 







Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback