pörfekt match 💖

Till och börja med - tack för alla gratulationer och lyckönskningar,  ni är så jäkla goa! 😀 💖

Många har frågat om hur vi träffades så här får ni storryn... 😂 

Jag har vart med i match sen min goda vän anso tivingade mig straxt efter att hon gift sig 2016(?)  jag har mest haft det på kul å mest snackat skit med folk... 
Efter att jag blev riktigt bränd i somras gick jag på match lite mer seriöst fast egentligen försökte jag bara finna nån form av värde då han som brände mig lyckades få mig att känna mig helt värdelös, ful, och som någon som man inte behövde visa nån form av respekt, mig kunde man lixom ta vad man ville ha av å sen kasta på tippen, precis som så många andra redan gjort... Jag fick en del bekräftelse via match å under hösten hade jag tom ett par dejter men inget som klaffade,  å varje gång det sket sig försvann ytterligare lite mer självkänsla och värde från mig och jag kände till slut att det fick vara nog... 
Så måndagen den 8onde januari satt jag å avslutade några relationer som blivit nån form av vänskap, tanken va att lägga kontot på is och försöka hela mig själv... 
Samtidigt sitter Johnny hemma å ser en reklam för match - även hanns vänner har tjatat om nätdejting så han får nått impulsivt infall (där är vi lika 😂)
Han skapar ett konto å swipar 3gånger å där är jag 🙋 enligt honom själv blev han blixtförälskad,  men det går jag inte igod för 😂
Det plingar till i min app och jag har fått en flirt av en söt karl,  så jag kliver in och läser hanns profil och faller direkt för hanns humor! 
Vi börjar skriva lite fram och tillbaka och efter nån timme flyttar vi över till sms 
Eftersom jag är ledig på tisdagar så tänker jag inte på vad klockan är men helt plötsligt utbrister Johnny "du kl är 4 jag måste åka till jobbet nu men om du är vaken en stund till så ringer jag gärna från bilen" 
Ok sa jag å sen va jag med hela hanns arbetsdag på luren så 4timmars messande följt av 10timmar på luren,  😱 så här såg första dagarna ut, vi pratade all ledig tid å sågs redan samma helg,.... Båda föll verkligen pladask!  Jag försökte dra i handbromsen första veckorna men gav snabbt upp eftersom jag såg att Johnny ALDRIG kommer behandla mig illa! 
Vi har båda alltid önskat oss familj, villa, Volvo, vove å så vidare, så nu går vi all in!  Vi har lixom ingen tid att förlora! 
Johnny är den snällaste och mest kärleksfulla människan jag någonsin träffat!  Han är rolig, smart, helknäpp,  å min absolut bästa match!

 





Kommentarer
Postat av: Jocke

Hubba hubba ! Naaaaajz Emmsingen 💪🤩🇩🇰❤️

2018-03-07 @ 17:27:57
URL: http://www.benzinrock.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback