nytt liv - nystart

Det va verkligen länge sedan som jag bloggade, men jag tänkte att jag skulle göra ett litet försök att återuppliva bloggen 😱

Det har hänt en hel del sedan sist,  eller egentligen har mitt liv sett ganska likadant ut fram tills i början på januari då mitt livs kärlek uppenbarade sig! 
Hur kan du veta det efter så kort tid?  Jo asså jag VET!  This is it!  Ni som känner mig å ni som har hängt med länge vet hur mitt liv har sett ut och hur det har förändrats,  Johnny kom in och gav mitt liv en mening,  han har gjort mig hel och jag har gjort detsamma för honom - vi delar så mycket storry, å känslor,  vi har båda blivit behandlade som skit, vi har båda gjort stora viktresor och vi är båda goda människor som äntligen hittat en likasinnad,  vi är verkligen lika på så många sett 😍

Känslan av att att få vara trygg,  älskad och mig själv har jag aldrig tidigare kännt -i love it! 😁
Jag tränar fortfarande lika mycket som förr och det är fortfarande uteslutande så tungt å grisigt som möjligt,  varje vecka har jag äran att få träna med den bästa tänkbara pt'n så träningen går framåt 💪👌

Just nu sitter jag på ett tåg från Stockholm till sala för att spendera kvällen och natten med min kärlek - japp det är det enda som suger, att vi har en bit att åka till varandra men det lär ju bli ändring på det om inte allt för lång tid 
- Vi ses ju varannan helg hette det från början sen blev det varje helg å senaste veckorna har det även blivit tisdagsnatten - vi gillar inte att vara utan varandra 😂 

Ikväll kommer vi med stor sannolikhet försöka börja boka lite hotell inför vår första semester tillsammans - vi ska bila ner till Italien,  något som jag gjorde varje sommar som barn fast nu blir det lite mer chill då vi planerar lite längre stopp lite här och där under resans gång.. 
Detta är oxå en anledning till att jag sakta men säkert blåser liv i bloggen för tanken är ju att ni som vill ska kunna hänga med i våra sommar-äventyr 😬 jag lovar ingenting men jag ska göra mitt bästa! 
Okej kärlek och respekt till er sålänge! 

Kommentarer
Postat av: Helena

Åh vad jag är lycklig för din skull! Hoppas att få träffa honom snart, kanske i sommar nån gång när Anders är på besök: Stora kramar till er båda!

2018-03-06 @ 17:06:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback