förändring.....

Man skulle kunna tro att jag har blivit värsta latmasken å mest ligger å hånglar med kärleken hela dagarna...😂 så är det faktiskt inte! 
Jag hänger fortfarande jäkligt mycket på gymmet efter att ha haft en ganska tråkig period sen i julas så börjar det äntligen gå åt rätt håll igen! 
Jag vet fortfarande inte va fasen som hände men helt plötsligt tappade jag så löjligt mycket styrka, asså vi snackar typ 40 kg i marken tex 😱🔫  
Sen började skadorna komma en efter en,  inga stora grejer men tillräckligt störigt. 
Första tiden försökte jag kämpa emot det men så småningom - tack vare världens bästa pt - så la vi om träningen - jag helt omedvetet å James antagligen lika välplanerad som alltid..  Lättare vikter å fler reps och lite mindre vikt på onda hälar, knän å höfter utan mer stryk mot rygg tex nu börjar resultatet komma å det skvallrar om mer kött 🍗 -ok lite mer fläsk oxå men det är den berömda och välkomna sambovikten 😇

Idag va James väldigt nöjd då det ÄNTLIGEN börjar gå åt rätt håll i marken igen idag drog jag 126,5 (för några veckor sedan kämpade jag med 100 blankt) 😀 

Nu är jag snart framme hos min kärlek å nu ska faktiskt resten av dagen spenderades med att typ hångla 😁👏👌😋
Kram på er, kärlek och respekt 💖 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback