strävar man inte efter något så e de svårt att nå dit lixom

tja!!
 detta blir ett kort snabbt inlägg bara för att meddela att ja mår super å att allt e så jävla tipp topp just nu! :)
hinner inte riktigt med bloggen just nu å detta för att jag lägger mycke tid på träningen
och när ja kommer hem tar de typ 45-60 minuter att fixa middagen å preppa lunchen,
sen vil ja äta å bara slappa i soffan typ :)
har lagt om både min kost å min träning senaste veckorna å detta har resulterat i EXTREM träningsverk
som har gjort de typ omöjligt att sitta å blogga hahaha!
 
lite snabb uppdatering nu bara...
må-ons-to kör ja alltid dubbla pass även vissa tisdagar å fredagar (annars blir de lite längre pass ,
numera tränar jag även lö-sö innan jobbet
detta gör ju att jag kör 10-12 pass i veckan å de känns super! :)
i februari checka ja in 36 gånger på sats å då va ja ändå sjuk 3 dagar å månaden har ju som bekant bara 28dar :)
kör 4 olika baspass  rygg, axlar, armar/bröst, ben , mage kör ja varje dag i form av armhävningar å planka
en av dom stora anledningarna till att ja gjort dessa ändringar e för att jag en längre tid  inte riktigt haft nått
mål utan ja har bara kört, har kommit på att detta e lite farligt eftersom jag verkligeen förespråkar att
målet är så jävla viktigt, strävar man inte efter något så e de svårt att nå dit lixom!
detta me vikten känns inte så relevant just nu, ja har ju jagat kilon i 1½ år!!
så ja behöver en liten paus från det (paus på ett kontrollerat sett såklart)
men ja e inte stenhård i kosten längre ... elller de beror ju kanske på vem man jämför med
kom ja på me tanke på att jag väger min mat, hur många gör de lixom :)
hur som helst, de ja vill säga e att ja inte får dåligt samvete om ja käkar en brödbit eller om jag äter morötter
i nuläget lägger jag allt focus på träningen, å ja har så jävla roligt!!! :)
jag har senaste 2 veckorna fullkomligt MÖRDAT alla mina tidiga personbästa
(ok bortsett från i benen då, dom e inte helt fitt får fajt ännu)
 
just nu finns de 2 stora mål:
1) jag SKA klara av att göra chins - de e en bra bit kvar men ja har gjort helt sjuka framsteg!
första gången ja ställde mig i chinsmaskinen i sep-okt (?) hade jag 65 i hjälpvikt, idag  grejar jag att
köra på 35 - kör även en hel del excentrisk träning dvs hålla emot/ gå ner sakta ...
här om dagen klarade jag att hålla mig kvar helt stilla utan hjälp!
okej vi snackar vi snackar ju inte skitlänge men helt klart stila :)
självklart blir de mycke en-arms-latsdrag och mycke rodd för axlarna,  å mycke bröst :)
vansinnigt rolig träning!!  
 
2) jobbar stenhårt på att få bort fettsamlingarna på mage, röv å lår, dvs mycke knäböj, benspark och
mycke mage
 
sarah: ja grejar nu 5 sekunders armhävningar på knä utan problem och ja grejar excentiska på
fötter men ja grejar inte att "trycka upp mig" ännu, men snart så :)
plankan gör jag sen ett par dagar tillbaka numera på fötter å de känns ballt!
 
haha för er som skiter i träningstjo blev ju detta de tråkigaste inlägget ever men va fan min pt bor lixom på andra sidan världen å ja vet ju att hon har koll på mig via bloggen så ... jaah egentligen kunde ja kanske lika gärna ha mailat sarah hahah :)
kan kasta upp lite bilder från dom senaste veckorna till er andra :)
 
de skiljer ca 3veckor mellan bilderna och mycke handlar säkert om vinklar å ljus men
nog fasen har de hänt en del?!
 
så fräscht att ni alltid får bilder från gymmet me härliga svettfläckar :)

 
 

middag å lunch just nu består av kokade/wookade grönsaker å kyckling med massor av vitlök :)
 

så gomorgon till er morgonpigga själv ska jag hoppa i säng nu så ja hinner få 6-7  timmar sömn innan
de e dags att gå upp å äta innan gym-jobb-gym :)
må bäst alla fina vänner!

Kommentarer
Postat av: Sebastian

Hej
Grymt bra jobb. Trillade in på din sida lite på slump!
Roligt att läsa om folk som mår bra!
Kör hårt! :D

Svar: tack snälla! va roligt, välkommen hit :)
emzingen

2014-03-07 @ 20:01:54
URL: http://www.bazz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0