emzingen förvandlas till schlagerböna

ikväll ska jag------- hör å häpna nu! ------ på årets schlagerfest :)
japp de e sant!
jag e så sjukt insatt!! i år har jag sett ett, ETT bidrag, från första deltävlingen
där en bekant till mig va med, hon va helt fantastisk!! nu e de ju tyvärr bara nevrotiska  barn mellan 5-14 år som röstar ja å en å en annan senil 103 åring så därför har vi tex yohio i startfältet idag och mahan 
som både kan sjunga å e snygg åkte ut :/
 
festen ikväll kommer bli super, god mat  å trevliga människor, ett störande moment kommer väl vara schlager
men va fan ja överlever nog :)
de roliga e att alla andra 200-300 pers e typ jätteinsatta, dom har typ träffats i olika grupper varje lördag i
1000 veckor å ätit middag å kollat på alla delfinaler (för visst har de vart 1000 st va?)
förra året gick ja ut med att ja höll på sean banan och vissa försökte döda mig,
å andra pratade inte me mig på flera timmar hahah
 
men först ska jag hinna med 1½-2 timmar på gymmet :)
 
trevlig kväll på er där ute !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0