bildbomb från helgen


 
det har vart en behaglig å väldigt trevlig helg!
i lördags va jag först å körde ett 2timmarspass på gymmet köttade igenom större delen av överkroppen.
har faktiskt ingen förklaring till varför de går så jäkla bra just nu?
jag är pigg, stark å så jäkla motiverad , har ett så skönt fokus och njuter verkligen
vissa pass är lixom min egentid de är jag , musiken å kontakten med kroppen.
andra pass är det jag å min gympartner å då är träningen oftast fylld av pepp, skratt å goda samtal.
ja kan inte säga  vilken träning jag föredrar, jo båda! jag älskar blandningen och jag tror att jag behöver
lite av varje :)
hur som helst så va de i alla fall bara jag å musiken i lördags och ja njöt av att ha tiden till att riktigt köra slut på mig själv! att få köra sett efter sett ända tills det inte går längre :)
de är just så mycke av min träning ser ut just nu, börjar lätt me många reps å varje nytt sett ökar ja vikten å sänker antal reps å slutar inte förrns de inte går mer :)
man e ju inte direkt råfräsch efter ett sånt pass :)
 
 

å ska man på schlagergalej så får man fasen piffa till sig en smula :)
ja gjorde så gott jag kunde å sen begav jag mig för en kväll me god mat å rackarns trevligt sällskap,
musiken e ju inte riktigt i min smak å vissa av folket på festen ville ja kanske i ärlighetens namn låsa in i en källare med extremt bra ljuddemp å sen kasta ut nyckeln långt ut i nått träsk :)
lisa va ganska less hon också!
 
nåväl vi normala hade trevligt i alla fall å för en gångs skull lyckades jag me en tidig hemgång
-ja har en fallenhet att alltid va kvar till sist, de e väl nån störning ja har "orolig för att missa nått kul" - :)
 
så här piffig lyckades ja i alla fall göra mig själv! :)
 
fick 9 härliga timmars sömn å vaknade fylld av energi så efter lunchintag så pinnade jag iväg till gymmet
för ett 2 timmars benpass :)
de va ett helt fantastiskt vårväder idag hoppas att de fortsätter så, så vi slipper mer snö å skitväder .)
 
 
eftersom min favorit-ben-press har vart "trasig" aslänge å  dom flesta inte medvetna om att den e ok att
använda så länge man följer vissa "regler"  så e den oftast ledig
många drar sig ju för att köra i den å kollar ganska snett på än när man rycker av "trasig skylten"
å börjar lasta vikter :) själv tycker ja de e asbra för då kan man göra som i dag -ligga jävligt länge å pressa
...
startade på 40kg, upp till 140 lastade jag på 20kg för varje nytt sett ,sen blev de 10 nya kg/ sett
sett nummer 9 kommer jag på att jag ligger å pressar lite drygt mig själv för 1½ år sen :)
(på bilden ligger det 170kg)
körde på ett tag till å kan numera stoltsera med ett nytt personbästa på 210 kg tyvärr e de ingen vikt ja fixar att ligga å mysa med å ägna mig åt fotografering så ni får helt enkelt lita på mitt ord :)
 
efter benpressen gick jag upp på övervåningen å körde marklyft, även där lyckades jag sätta ett nytt pb
på 100 kg jämt, känns som att benen mår ganska bra nu ÄNTLIGEN!
sen gick ja ner igen å körde lite benspark, varvat med armhävningar å plankor

1800 lämnade jag gymmet för en snabb shopping på jobbet... eller de va i alla fall tanken :)
åkte 1949 tåget hem hahahah
träffade ju massor av härliga människor under shoppingen så ja satt lite här å där i butiken å snacka skit :)
så jäkla värt att ta sig den tiden för att prata med människor som fyller än med positiv energi!
tack Carina, Adam å Robin! :)
väl hemma va de dags för att fixa käk, å eftersom vissa gnäller så förbannat om att ja luktar
vitlök så körde jag kyckling me curry -de blev gott!
de tar en bra stund att fixa middagen nu för tiden  å de har såklart sina nackdelar eftersom ja oftast e svinhungrig när ja kommer hem! men fördelen e att jag alltid gör dubbelt upp så jag fixar även lunchlåda
till morgondagen å de e så jävla värt för de går ju då såklart jäkligt mycke snabbare att greja lunchen
dagen efter å de innebär ju längre sömn :)
så detta står i kylen å väntar
currykyckling å blandade kokta grönsaker

nä nu ere dags att hoppa i säng så man står pall för nästa vecka :)
kram på er !
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0