2v sen sist sen dess har jag gymmat 20pass medans dedikerade bloggerskor har gjort 348 inlägg :)

TJA!
ja ja vet ja e kanske den sämsta bloggerskan i världshistorien! :)
men va fasen att smälla upp nått halvruttet oinspirerat  om dagen bara för att verka duktig e inte min grej!
 
som jag skrivit förr så är jag i mest behov av att skriva av mig när livet e rörigt eller när jag mår dåligt
och just nu är mitt liv i väldigt fin ordning och jag mår bra å jag känner mig faktiskt lyckligare än
jag har gjort på MÅÅNGA år!
varje dag känns som ett steg i rätt riktning ...
de känns så märkligt att skriva men nästan varje dag händer något som får mig att känna mig stolt  :)
överallt - i tidningar å på nät å tv talar alla alltid om,  gör de här å nå ditt mål, fort ska de gå!
klart de e kul å nå ett mål men de känns som folk glömmer att även resan dit är förbannat rolig!
folk försöker alltid hitta genvägar till målet
- de e lixom en av dom vanligaste kommentarerna ja får just nu
"va är din hemlighet, ditt hemliga knep???
ja önskar att folk kunde sluta att alltid söka den lättaste vägen!
de lättaste, billigaste, å snabbaste ger ju sällan de bästa resultatet!!
 
ja säger inte att jag förändrats på nått svårare sätt än nån annan men jag njuter faktiskt av resan dit!
jag älskar att se hur kroppen förändras å jag älskar att utmana mig med allt från
stramare kost till tyngre vikter eller längre intervaller
 
knepet e enkelt å de kände jag till redan för många år sen!
även om ja vägde över 160kg så viste ja ju va som krävdes
-stoppa i dig bra grejer å gör av med mer än du stoppar i dig- inte speciellt klurigt, eller hur?! :)
ät en bra kost, träna hårt å omge dig med folk som peppar å motiverar dig
 
jag har inget hemligt knep mer än kör så de ryker :)
allt kanske blir enklare av att jag e en jäkla tävlingsmänniska :)
om sarah har sagt träna minst 4 dar i veckan så har jag alltid satsat på 6 dagar
å om man kan 6 pass i veckan så kan man ju pröva 8 pass å då kan man ju lika gärna köra 10 eller 12 :)
just nu kör jag 1-2 pass om dan så 2-2½ timme om dan ungefär
tror att jag haft 3 gymfria dagar sen nyår (sjukdagar) och sen des har jag loggat in 110gånger på sats,
 
allt rullar på som de gjort dom senaste månaderna,
den enda lilla förändringen är väl att jag lagt till 2 nya tillskott senaste veckorna
som vanligt tar jag bara halvdos för mer än så verkar jag inte behöva  :)
jag kommer alltid vara tacksam åt mr aldrigvila fuck lagom micke hollsten :)
han är en sån fantastisk inspirationskälla! han har lärt mig många knep i träningen!
å sen förser han mig med grymt sköna å snygga linnen och hanns tillskott gör mig defenitivt till mitt
bästa jag!
senaste veckan har jag sovit som ett barn tack vare av`s post workout,
jag sover ungefär lika många timmar som förr men troligtvis sover jag hårdare för jag vaknar utvilad å redo för
att kötta på gymmet igen :)
är inte längre trött flera dagar i musklerna utan kan verkligen köra så hårt som jag vill,
och att vakna utvilad e ju helt himmelskt!!
 
kör inte så mycke rena armpass längre men tränar ju mycke rygg å axlar vilket uppenbarligen
ger ganska mycke armträning å så kastar jag in lite bicepscurls då å då och just nu känns formen
ganska lovande! :)
å när jag ändå e i skrytarfarten så måste jag ju berätta att jag idag under kvällspasset la mig lite lagom oinspirerad å dutta i benpressen 40, 60, 80, 100, 120, 140, 160 180, 190 fan de e ju fortfarande lätt...
200, 110, 220 självklart måste jag pröva BOOOM 230 pannor :)
man ska ALDRIG hoppa över eller se ner på ett från början oinsirerat å sunkit pass
föör de e fan nästan alltid dom som blir personbästa passen :)
 
inte ens de fula munsåret kan förstöra lyckan när ja ser denna bild för den symboliserar faktiskt
en förbannat rolig resa!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0