på banan igen. :-)

har Spenderat fyra dagar uppe på brorsans landställe.
visst har det varit härligt men de är minst lika underbart att vars hemma i mina rutiner igen! de e svårt att hålla diet när man inte är hemma å när sällskapet dessutom suktas med både de ena och det andra blir det toksvårt!!
åter igen har jag konstaterat att min kropp mår skit av fett och gluten å jag kommer ALDRIG att gå tillbaka till mitt "gamla liv "!!!!
nu mår magen bra igen å humöret är åter på topp :-)

träningen har oxå fått lida, nog för att jag har promenerat varje dag. å jag har oxå försökt mig på lite alternativ träning men jag inser att jag tycker att träning utan tunga vikter är skittråkigt å då tryter motivationen!!

men åter hemma igen så har ja idag spenderat tre timmar på mitt älskade sats södra :-)
har kört slut på alla favoritmuskler, rygg, axlar, armar och bröst å jag älskar det!!!! nu är jag tillfredsställd :-)


















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0