WOW spretigt inlägg delux! :)

de har vart en grymt najs helg!
har sovit gott, vaknat, ätit i lugn å ro, åkt in till gymmet, rockat 2 st långa grymma pass me Alicia,
åkt hem, ätit, kollat film, tagit de lugnt, städat lägenheten ....
helt enkelt en lugn träningshelg! :)
 
igår körde vi ett bra överkroppspass, innerhållande chinsutmaningen å boxning bland annat :)
 
å ïdag körde vi ett riktigt jäkla fett benpass!
först låg vi länge å kötta i benpressen - om ja har räknat rätt så blev de 10 set för min del
(40, 60, 80, 100, 120, 140, 160, 170, 180, 190kg )
lite svajigt när de blev riktigt tungt, speciellt i vänster benet där ja efter min mc-olycka för många år sen
har 2 lägen i knät - mitt gamla läge som högerbenet har dvs väldigt övervigt, å läget efter olyckan som inte alls e likadant , men i bland hittar vänster tilbaka till sitt gamla ja å då ser de helt stört ut!
för er som sett klippet på fejan så är de just det som händer i första repsen
(de sker även i dom andra 3 men då har ja bättre koll på det)
....svammel svammel...
hur som helst bjöd dagens första övning på 2 nya pb för min del 180kg å sen också 190kg :)
efter körde vi knäböj å mark (markade 90kg idag vilket också filmades men de e så sjukt dålig teknik
så de e pinsamt att visa!! lyfter faktiskt helt seriöst 90 pannor me bara rygg .. förvisso snyggt rak rygg
så de kan ju få gå under nån form av ryggträning mitt i benpasset :)
 
gemensamt för både lördags å söndagspasset, bortsett från jävligt trevligt sällskap :)
e att passen har avslutats med riktigt svettiga intervaller, ÄNTLIGEN!!! som ja har längtat! :)
 
sent igår va ja inne å läste mickes aldrig vila bloggen, ett av mina smultronställen för att förse mig med grym gymteknik å megamycke inspiration... blir nästan alltid positiv å peppad efter att ha läst hanns inlägg eller lyssnat på hanns å Justins podd  :)
första inlägget ja ser handlar om breach alltså pwo`n som ja kör med..
inlägget handlar om att muppsverige /livsmedelsverket har givit breach säljförbud medans dom ska utreda nån liten ingrediens å enda anledningen verkar vara att de inte finns några färska tester på den ...
suck säger jag me tanke på hur mycke skit som säljs som e farligt på riktigt !
men men för att se de positiva i de hela e ju att breach nu säljs väl rabbaterad  :)
eftersom man inte vet när produkten åter finns i hyllan å ja verkligen inte vill stå utan
me tanke på hur mycke bättre pass ja gör tack vare breach, så funderade ja inte en sekund utan
gick in på mm-sports å klicka hem 6 burkar :) (har redan 2 hemma så nu klarar jag mig 6-7 månader :)
 
folk får säga va dom vill - å tro mig de diskuteras friskt om kosttillskott i min närvaro :)
är de bra eller dåligt? behövs det eller ej? vilka faror finns osv..
ja anser att de e upp till var å en men man får väl ta ett eget ansvar för att de man stoppar i sig är schysst!
 
proteinet ja dricker är rekommenderat av sarah å ja utgår från att hon har råkoll :)
breachen är ett av mina ganska få egna beslut senaste året :)
ja gillade redan från början att innehållet va väldigt naturligt dvs en innerhållsförtäckning som inte bara omfattades av bokstäver å siffror i kombo !!
att de sen e micke som framställt den gjorde de hela enkelt faktiskt - även om de e lite konstigt att lita på en människa som man inte känner å aldrig träffat (eller jo vi möttes i trappen på sats första gången ja träna me sarah å ja sänkte blicken å ville typ dö direkt! där kommer ja fet som en blåval å helt malplacerad å där kommer han mr gladiator, duktigt snygg å dessutom med sin klient supersnygga gry , ja ville helt enkelt bara försvinna från jordens yta!- nåväl trots detta pinsamma möte så har micke lärt mig mycke! troligtvis helt ovetande   :)
 
han inger ett sånt lugnt å harmoniskt löfte om ärlighet, sen blir de ju lättare för mig att lita på honom eftersom han å sarah e mycket goda vänner å ja vet ju att hon har mycket god smak i vilka hon har som vänner :) :) hehe  mitt val å mitt köp av breach har jag aldrig ångrat! å den har heller mycket sällan
svikit mig utan allt som oftast hjälpt mig till helt magiska pass! faktum är att jag vissa dagar
vaknat å tänkt -näääeee ja pallar fan inte att gymma innan jobbet, ja skiiiiter iiiit!!-
men sen kommer tanken , fan inget gym ingen breach å inte heller något protein :(
å gott folk breach fresh pear är GOOOODISGOD! å proteinet e ju chokladsmak :)
så många gånger har ja åkt å köttat på gymmet för att få gymbonusen :)
 
 
hur som... mycke svammel å ganska lite sagt egentligen :)
men grym helg, veckans träningspass är redan planerade !
nu ska ja äta mitt sista mål å röka dagens sista cigg
-har stenhårt hållt mig till 5 cigg/dag sen 1/1  - funkar ganska bra faktiskt ..
sen ska jag sooova!!
kram på er!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0