snabb uppdejt!

på vägen hem från gymmet i onsdags satt jag å Alicia å diskuterade,
ja räknade lite snabbt å kom fram till att ja gymmat 15 dar i rad å vissa av dagarna dubbla pass!...
inte för att jag har ont (bortsätt från träningsvärk) men för att ja börjar känna att ja saknar energin
under träningen, eller har gjort det senaste dagarna i alla  fall... så diskuterade vi hurvida de kanske vore
smart me en vilodag eller två, ganska passande eftersom jag jobbar helg nu!
men så vaknade jag idag (torsdag) efter 4½timmes sömn KLARJÄÄVLAVAKEN!
å de klia i kroppen så av ren jävla frustration åt jag, duschade å åkte in till gymmet å
 körde ett pass innan jobbet :)
ett så kallat bara-de-ja-tycker-e-kul-pass :)
gissa vad haha japp axlar å armar såklart!!
 
på jobbet va allt jobbigt å frustrerande, eftersom äckelsnön har kommit så e hela butiken grisig
spelar ingen roll om man moppar å byter mattor 2000 gånger, de e pisstungt att ta emot leverans i snömodd
kunderna e januaripanka å fett griniga (jag likaså)
lägg på träningsvärk i hela kroppen, hunger/sug å "inga" cigg på det gaaaaaaa ja har fan vart värre än
en rikti pmshagga idag asså!!!
 
efter jobbet gick ja upp till gymmet igen för dagens andra pass
körde slut på ryggen (vilket ja kännner a duktigt i skrivande stund!)
å sen avslutade ja med intervaller...
när ja kom hem va ja typ helt färdig å irriterades över att ja va förbannat trött i fötterna vilket inte va så jävla konstigt
förstod jag efter en koll på stegräknaren 21000 steg lixom :)
 
nu tänker ja faktiskt gå å sova (tidigt för en gångs skull)
men innan lägger ja upp lite bilder tagna efter dagens första pass
hade riktigt duktig pump!! :)
 
ni som inte känner mig eller i alla fall inte känner mig så bra lär ju va något frågande över alla dessa förbannade armbilder! :)
ni andra vet ju varför! känner man mig så vet man att jag e sjukt farsinerad av armar
å ja tror att dom flesta av mina killkompisar har erfarat mitt sjukliga beteende :) hahah
en å en annan tjejkompis har nog också erfarat detta men de e fan inte många !!
ja har inte speciellt mycke krav på utsidan av min drömprins men snygga armar e nog en klar fördel!! :)
så dagens skörd av nytränad arm :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0