slut.se

 
 
"på måndag ska ja börja på riktigt"... japp varje månda
"när lönen kommer då ska ja handla nyttigt" ..ups lönen kom en fredag = chirre å krogen
"mitt nyårslöfte är att...." bara typ 350 dar kvar me lite tur har du hittat 20 pannor till :)
"blä de e så jobbigt å tråkigt" ...förtiåttonde timmen på crosstrainern
"ursch kvarg e så äckligt!...men nyttigt *håller för näsan å äter*
 
"ja fattar inte att du orkar, hur gör du?"
ja de e egentligen jävligt enkelt
jag skjuter inte fram de ja tycker e viktigt, de kommer absolut inte vara bättre eller enklare imorgon
så kör bara!
om man inte köper hem skräp så kan man inte äta skräp!
ja tränar de ja tycker e svinkul! tycker man inte de e kul å lyfta skrot bör man hitta en träningsform som
man tycker e rolig, för e de roligt blir de lättare!
ja äter inget ja inte gillar! de finns så mycket som e nyttigt så klart man kan hitta bra mat som man gillar!!
utöver detta så e de kanske absolut viktigaste  att du förser dig med positivitet!
tänk positivt själv å omge dig med positiva människor!
om du tränar i par med någon peppa då din partner å gläds med den när den lyckas ,
dels blir du då själv i en positiv sinnesstämning å dels kommer din partner peppa dig när du behöver det!
 
ja e ganska slut just nu! har tränat -för mig- extremt mycket i januari,  ännu så länge har jag tränat 35 pass denna månad  :)
å eftersom benen fortfarande inte e helt ok (även om dom e mycke bättre) så har de blivit mycke överkropp
senaste veckan har också vart tuff mentalt, å för att krydda lite så har ja haft den där härliga kvinnoveckan också ,
me fet mensvärk å MYCKE tabletter... så kroppen e ganska slut just nu!
 
men grejen e att ja har så jävla roligt just nu å ja älskar att utmana mig själv!!
idag gick ja upp å åt min lunch i lugn å ro, samtidigt som ja lyssnade på micke-aldrig vilas-`s vidioblogg
fan vilken grym pepp det är!! så jäkla mycke träningstips å så himla myck positivitet!!
ja rekommenderar verkligen http://www.aldrigvila.se/ av hela mitt hjärta till er som behöver lite extra
-ja va de nu e ni behöver :) här finns tips å råd i överflöd!
 
vid tre rycket mötte ja upp min vän Monica för att testa nyöppnade flex i Tullinge
å efter en stund anslöt också en gammal vän från högstadiet :)
så jäkla roligt att träning kan sammanföra mig med goa människor som ja troligtvis inte hade träffat annars!
gjorde faktiskt ett riktigt bra pass! lite rygg å EXTREMT mycke armar!
ja jag vet nu tänker ni typ "du å dina jävla armar" men ärligt gymmet sög fan hårt asså
å maskinerna tilltalade mig inte alls å därför hamnade vi bland deras typ 12 fria vikter :)
nä men ärligt nu ja vet att många vill ha ett utlåtande av gymmet så...
har man inte så mycke krav så visst de funkar väl!
MEN de e NOLL luftkonditionering, inget syre alls å tokvarmt!
anläggningen har 2st duschar å 2 st toaletter de är där å ingen annanstanns du kan byta om å duscha ...
ytan e liten å trång samt dåligt me redskap!
om man likt mig tränar mycket med stänger å fria vikter så e gymmet faktiskt DÅLIGT!
OM tanken e att bara träna där så är det DYRT!!
sats e så JÄVLA VÄRT PENGARNA!!! 150 kr dyrare å de e värt varje krona!
så som ni kanske förstått så blir det inte ett flexkort för min del tyvärr, de hade vart grymt
me ett gym nära utan att behöva åka tåg å me bra öppettider , men inte för den pengen!
 
efter 2½ timmes arm mord åkte ja in till jobbet å satte mig i fikarummet å tankade lite energi
å sen gick jag upp till sats för dagens 2a pass :)
körde lite intervaller medans ja väntade på att Alicia skulle sluta jobba
sen va tanken att vi skulle köra ben, men för mig funkade de inte alls!
benen gör ont höfterna säger ifrån å allt ja gör smärtar ända upp i ryggen :/
så ja prövade lite av varje medans Alicia fightade som en galning :)
å sen avslutade vi faktiskt passet me lite boxning... :)
nu ska ja äta lite bär å sen ska ja stupa i säng faktiskt
ta hand om er å glöm nu inte idag e den perfekta dagen för en nystart!
hitta din grej å kör så de ryker!
puss på er!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0