sjukt mycke energi!!!!

de känns i hela kroppen att Alicia e tillbax igen :)
igår (måndag) möttes vi upp innan ja skulle jobba å rev av ett "lite av varje pass"
vi startade faktiskt i benpressen å där låg vi länge å krigade, vis startade på 40 kg
å vi avslutade på 140 kg - hade definitivt grejat mer vikt eftersom ja satte 6 reps på 140
men vänsterbenet spökar ju fortfarande något så de kanske e smart å tat lite lugnt!
 
vi körde lite mer ben (knäböj å marklyft) å sen avslutade vi med att boxas lite...
satyg va ja har missat å boxas :)
 
väl hemma från jobbet åt jag å sen somnade ja ganska tidigt (runt 04)
sov 11 ELVA timmar!! :)
så jävla skönt å så sjukt länge sedan!
 
ja har ju ända sen i fredags stört mig på att ja gått upp i vikt så för att kunna släppa det
så ställde ja mig på vågen idag (trots att de inte e fredag)
å nu e ja helt jäkla lugn! dom där 2½ kg ja gick upp e borta så nu har jag gått ner 74 kg igen :)
 
efter att ha intagit lunch i lugn å ro va ja uppe på berget å hämtade ut mitt beställda paket med protein å breach :)
å sen va ja nere i dalen å hämtade min beställning från ikea hos emma :)
tack emma - världens snällaste kompis som skonade mig från att döööö på ikea :)
 
sen va de dags för ett härligt gympass.
idag va ja verkligen på hugget! dels va jag utsövd för första gången på länge, å dels va ja glad å dessutom hade ja vetskapen om att ja hade gott om tid på mig ..
19,15 klev ja in på sats å första 1½ timmen gjorde ja bara tre olika övningar :)
ville testa att verkligen lägga tid på få grejer.
började i sittande rodd  värmde upp på låga vikter me många reps för att verkligen fylla musklerna me blod.
körde en arm i taget så detta e ju alltså ggr 2 så att säga
20kg x 30
25kg x 25
30kg x 20
35kg x 18
40kg x 15
45kg x 12
50kg x 10
55kg x 8
... sen va jag SLUT!! :)
 
gick över till fria vikter å körde biceps  å bröst
minns ni att jag hatade bröst förut sen lärde ju mig sarah några övningar
som jag sen slipade lite på tillsammans med goa Jennifer , som ja bara har träffat ett par gånger
men som ja gillar som fasen! riktigt snäll å hjälpsam å me en härlig humor!!
ja fick ju nämligen väldigt ont i vänster axeln när ja körde bröst förut men Jennifer lärde mig
typ en annan vinkel å nu får ja inte ont längre å eftersom jag blir starkare å starkare så tycker ja att de e kul me bröst nu :)
dessutom börjar ja få fina resultat - synd bara att tuttarna inte sitter där dom ska så de lite kvittar ju om ja får
snygga bröstmuskler! bör kanske satsa mer på magmusklerna  hahahahaha :)
 
körde lite samma upplägg här började på låga vikter å många reps
(biceps 10kg x25 å bröst 7kg x 20)
å slutade 8 set senare  me 14kg hantlarna för biceps, å för första gången såg jag hur hela bröst å hals å armar -såklart- jobbade, såg tom ådror tjuvkika fram !!! :)
bröst avslutades med 10kg x10
 
sen studsade Alicia ut från sitt yogapass tillsammans med en vän, så vi fyllde på me vätska  å gjorde oss
av me lite vätska å sen körde vi en timme tillsammans :)
gissa- japp BOXNING (blandat me lite armhävningar, plankor å jämfota-låd-hopp :)
tack vare linnea så fix vi äntligen våran boxning filmad :)
har tyvärr ingen aning om hur ja ska lägga upp dom här så om man vill se dom så får man helt enkelt kolla på fejan :)
men de va faktiskkt jävligt roligt att att se sig själ boxas
min helt obefintliga teknik suger ju ´fett men jag har svinkul! å de e ju grym träning
å de ger vansinnig träningsvärk OCH jag får ut en hel del aggressioner
- tror att en del sitter djupt! mycke handlar nog - om ja ska vara ärlig- på orättvisan i alla som dött från mig senaste åren! hur som helst e de så jävla skönt att bara slå :)
 
ja vet att de har vart mycke armbilder senaste månaderna men ja tycker att de e sjukt kul att se
förändringen å idag har ja bra pump i armarna så kolla om ni vill annars e de daggs att klicka bort sidan nu!! :)
 

Kommentarer
Postat av: Carl

Hej!
Jag fick veta om dig genom Sarahs instagram.
GRYM resa du har gjort och väldigt i inspirerande!

Svar: tack så mycket! välkommen hit :)
emzingen

2014-01-13 @ 02:00:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0