HATA SNUSKSNÖ!!!!

kände mig sjukt trött efter torsdagens pass så därför bestämde jag mig för att ta några dagar
ledigt från gymmet!
så i fredags sov jag istället för att åk till gymmet å sen jobbade jag som vanligt...
när ja kom hem kände ja mig ännu tröttare å kroppen ömmade lite här å där,
alltså inte träningsvärks ont utan fel ont lixom :/
där fick jag för ja tog en fridag efter 20 pass i rad sen "annanda"nyår ! haha
i morse  vaknade jag å de riktigt kliade i kroppen! så ja  gick upp, käka å blandade min breach
å sen drog ja ner till tåget i snön, å ärligt talat ja hatar snö lika mycket som ja ser ut att hata snö!!
 
hur som helst så blev de ett sjukt bra pass idag!
hahah  skönt att ja fixa en fridag i alla fall :)
väl på gymmet  körde en så kallad chinsutmaning :)
så 120 chins me 65 i hjälpvikt  ( när ja gjorde min första chins i maskin i oktober (tror jag)
så startade jag me 65 i hjälpvikt, så att jag idag fixar 120 st på samma vikt mer eller mindre utan vila
e egentligen ganska sjukt! :)
ja ville pröva att träna armar efter att ha kört chinsen eftersom man får så sjuuukt mycke blod i armarna
ja vet att de låter skumt för er som inte tränar, eller inte har gjort 120chins i rad :) men ja vet att några nu sitter
å vet precis va ja menar :)
efter chinsen satte  ja mig på en bänk å körde bicepscurls blandat med bröstövningen som ja brukar köra
körde tungt som fasen å ja hade vansinnigt roligt! :)
glömde helt bort tiden å helt plötsligt kolla ja på klockan å insåg att mitt arbetspass redan startat :)
mina armar pulserade i flera timmar GÖTT!!
 
arbetspasset har vart raka motsatsen gentemot gympasset
FY FAAN!
helt sjukt galet mycke kunder å ena hälften verkligen storhandlade , vilket e ganska ovanligt
så här i januari innan bidrag å lön!
den andra halvan av folket pantade för att kunna handla :/ å folk gnällde om extrapriser som inte funkade
- läs kund ej läskunnig! dessutom orsakade äckel snön nån form av gyttjespa i entren,
sjukt massa extrajobb!!
ursch å fy! nu ska ja äta mitt sista mål å sen ska ja försöka komma i säng för planen e ju såklart
att gymma innan jobbet imorn också :)
kram på er!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0