de kommer tuggas myckegurka framöver :)

senaste ~året har mycke i mitt liv handlat om att ta kontroll över mig själv å mitt liv.
och 2014 kommer att fortsätta att handla om kontroll....
idag har jag tagit ett stort steg mot ett rökfritt liv :)
egentligen anser jag att de bästa sättet att sluta är att kapa helt men de vågar jag faktiskt inte!
jag är livrädd att ett totalt rökstopp skulle kunna leda till att jag börjar äta skit igen,
å på så sett förstör de som jag kämpat så förbannat hårt för ...
 
när jag drog åt tyglarna för 14 månader sen å förändrade mitt liv med kosten å träningen
ersatte jag tyvärr en del onyttigheter med andra onyttigheter och började röka många fler cigg/dag
än tidigare å detta är inget jag vill eftersom jag mår skit av det!
så från å med idag har jag gjort en del förändringar som jag hoppas kommer leda till
ett avslut inom en snar framtid :)
jag har hoppat alla idiotiska cigg idag så från att ha rökt ca ett paket om dagen har jag idag "bara" rökt 5 cigg
jag e ju tex mästare på att nästan alltid röka dubbla cigg vilket e helt idiotiskt!
å röka när jag e uttråkad eller när sällskapet finns lixom..
så vill jag inte ha det längre utan max 5 om dan å när jag känner att jag har kontrollen
kommer dom sista ciggen försvinna en efter en -planen är att bli helt rökfri under våren :)
 
så nu är det skrivet offentligt så nu kan ja fasen inte fejla! :)
 

Kommentarer
Postat av: Emma bäbis

Åhhh GOOOO dig :D så duktig det där klarar du <3

Haha ja hoppas bara tuttarna stannar sen XD

Storkram till underbara du <33

2014-01-03 @ 12:27:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0