19 cigg på 5 dagar7gympass på 6dagar, 6jobbade dagar av sju möjliga= känner mig slut som artist!!!

 
 
snart e alla jäkla helger över å de känns SKÖNT!!!
slut på alla frestelser å bajsdåliga öppettider på gymmet :)
fredagens invägning va riktigt skitdålig! -har gått upp 2 kg under jul å nyår hahaha
de sköna e att ja inte känner nån direkt panik faktiskt :)
dels hade ja ju gjort ett aktivt beslut i att de faktiskt va dags att få unna sig lite av de goda, å de känner ja faktiskt ingen ånger över!
å dels tror jag -eller hoppas - på att mycke av dom 2 kg e vatten eftersom ja ätit en del kolhydrater ...
de skulle ju också kunna vara rena muskler baahahah ...eller inte :)
nåväl nu ere som de e å då ere bara att ta nya tag!!
även denna vecka har faktiskt bjudit på SJU träningspass varav dom sista två genomförts av ren jävla envishet
eftersom jag HATAR att gå upp på morgonen men de e ju ett måste om ja ska kunna träna när ja jobbar helg :/
URK så trött jag är asså! å imorn blir de ju också träning innan jobbet eftersom de e rö da....
 
ja ja man ska väl inte klaga så jäkla mycket! ja e ändå sjukt glad eftersom benträningen går framåt
+ att de kunde ha vart mycke värre - de kan alltid vara värre, glöm inte det när livet känns lite hårt! :)
har sen i onsdags kört min inte-så-många-cigg-per-dag-kamp, å de går helt ok!
har ons-sö hållt mig med 5 cigg /dag å ja har inte dräpt någon ännu :)
även i denna fråga handlar mycket om envishet samt oviljan till att misslyckas!
igår va ja nära på att röka en sjätte cigg men så tänkte jag att då kan ja ju inte skryta på bloggen :)
se nu va bra de är att jag går ut så öppet med mina planer å mål :)
 
appropå det så la jaag upp en före/efterbild i natt  som gav massor av snälla kommentarer å likes :)
å sen så länge så länge ja kan minnas tillbax  under min viktresa så har  en vän vart på mig om att jag ska ta kontakt med nån tidning å ja har helatiden sagt typ glöm det!
mycke handlar om rädsla för att få elaka kommentarer, nu vet jag att många direkt tänker, elaka kommentarer
varför skulle du få det?? ja varför inte! varför skulle man få elaka kommentarer fratt man va tjock???
min pt får elaka kommentarer fratt hon e en hon å har mer muskler än dom flesta män ja känner :)
alltså de finns alltid elaka människor å ja har helt enkelt inte vart beredd att eventuellt få ett utlåtande av dom ännu :)
men kanske e de så att jag känner mig redo nu?!
eller så lockar känslan av att kunna sporra å motivera andra
alternativt så behöver jag själv uppmuntran just nu?!
ja gjorde i alla fall något som ja aldrig trodde att ja skulle  göra!!!
så jäkla kårny egentligen men ja tipsade aftonbladet om mig själv hahah snacka om självgo! :)
äh de känns gött! å de lär ju ändå inte hända nått för va fan dom lär ju få typ 1000 tips om dan
så vem fan bryr sig om nåns viktresa lixom!!!
hur som helst va de ett stort å troligtvis viktigt steg för mig att ta!
 
nu känns de som om ja ska lägga mig på soffan å glo på en film faktiskt!!
langar lite bilder från veckan som gott...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0