pillret heter järnvilja! :)

får många frågor om hur jag har gjort under "min resa" å om ja kan ge tips å råd
å hur ja äter å tränar osv..
ja svarar oftast på samma sett, dvs att mitt bästa råd är proffshjälp och att göra det "natzivägen" alltså
kör all in, hårt, fuska inte, bli lite galen!
att ta bort socker å andra dåliga grejer helt är lättare än att fuska en dag i veckan
å att träna varje dag e lättare än varannan
-ju mindre man måste tänka å ju färre val man ger sig själv, desto lättare blir det :)
 
här slutar oftast konversationen, antagligen tycker folk att man e störd :)
eller för att de blev för jobbigt...
ja får ju skrämmande ofta kommentarer som syftar till att allt e så enkelt för mig
å att folk antar att ja har nått hemligt supertips -typ... å så äter ja detta pillret ...
gott folk DET FINNS INGEN ENKEL VÄG!!
jag har fasen slitigt satan i snart 1½ år! å vet ni ja trivs! de är så jäkla skönt att ha kontroll
över sig själv!
dessutom blir ju varje framsteg så jäkla roligt när man har slitit för det!!
 
... vilket direkt slungar mig till nästa grej som folk numera ofta påtalar
"du å dina armbilder"
japp! de e ju ett klart facit på att om man kämpar för något så kan man få det!
de ligger såååå många timmars slit bakom å så många dagars träningsvärk!
de är så långt kvar tills jag är nöjd! men det är trotts allt vansinnigt roligt att se utvecklingen av hårt jobb :)
 
ryggen e svår att fota själv, benen å magen har för myke överskottshit (fett å hud) så musklerna syns inte ...ÄNNU !
så där jag verkligen kan se förändringe av min träning för varje dag som går ,
är armar,axlar, skuldror, bröst...
 
såklart ja kan börja ta kort på min fettmage varje dag men ja tror att varken ni eller jag skulle varken uppskatta det eller få ut något av det så.....
BOOOOM!
 
sådärja! :)
nu ska jag ta en snabbdusch å sen åker ja in till södra å tränar så  länge ja orkar å hinner
kommer va inne till typ 14.30 å måste dra senast 17,30 så vi får se hur länge ja orkar :)
trevlig tisdag på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0