helgen med stort H !!

gårdagen bjöd på en av dom roligaste festerna på jävligt länge!!
bara grejen med överaskningsfest e ju fantastiskt roligt å när det blir riktigt lyckat
slår det ju alla tänkbara fester :)
jag är ju en sån som trivs absolut bäst när ja umgås med folk som inte e så jävla
strikta å fisförnäma, alla hänger med alla, dansar, pratar å har kul,
om man e 16 år eller 60 e inte så jävla viktigt, är man bara öppen som människa så kan man alltid lära sig nått nytt, eller finna nån form av utbyte av varandra !!
trots en ganska massiv fylla så hoppas jag att födelsedagsbarnet är riktigt nöjd med gårdagen
å att han är precis så bakis som han förtjänar idag :)
 
hur vet man då att kvällen å natten vart bra?
jo man kommer hem på småtimmarna, me träningsvärk i hela kroppen efter många timmars dansande,
man e trött men glad, å dan efter får man tillsammans skratta med varandra å minnas alla tokigheter som
skedde under festligheterna, man hittar nått skumt blåmärke som man troligtvis fick
i samband med nån av dom inte helt stabila svängommerna med nån av alla hunkiga
männen på tillställningen hahahah,
har man dessutom fått massor av snälla å peppande kommentarer, från både främlingar å
folk som betyder väldigt mycket, så kan man verkligen skratta sig väldigt lycklig!
 
jag e själv en sån människa som tycker att de är viktigare att tala om när någon är bra, eller gör något bra
än att påpeka folks fel å brister!
och många av dom härliga människorna ja umgicks med igår funkar tydligen likadant!
nu e jag fylld av ny energi och vilja att kämpa vidare!
hoppas att jag nån gång förr eller i framtiden kommer lyckas säga precis vad ni behöver höra!
när jag ramla i säng vid halv åtta rycket i morse va jag helt övertygad om att de inte skulle
bli nån träning idag men dra mig baklänges! ja vaknade 6 timmar senare
helt redo  :)
så efter en lång lunch å lite soffhäng  sprang ja ner till tåget ...
japp ja sprang för annars hade ja frysigt ihjäl eftersom vinterjackan också festat me födelsedagsbarnet inatt
hahaha jisses asså  snacka om att lukta fjårtisfylla :)
har man dessutom skakat en matta som senast skakades våren 1718 så va tvätten lixom de enda alternativet!
så idag fick de bli den tunna jackan
men de funkade ju det me :)
innan läggning bör jag nog också ställa mig i en dusch eftersom mitt hår innehåller typ
en cider 2öl,4groggar å mattdamm från bland annat 1a världskriget :)
 
efter löpningen ner till tåget åkte jag såklart till sats södra å rev av ett jävla grymt pass
åt en del kollisar å godsaker igår så kroppen va väl välfylld av bränsle :)
fick faktiskt tillåme beröm för hårt träning av andra på gymmet å efter att ha berättat om gårdagen
fick jag en high5 :)
känner mig nöjd i själ å hjärta idag å kommer sova helt ovaggad inatt :)
langar in lite bilder från gårdagen å dagen :)
 
här e jag å födelsedagsbarnet nåra timmar in på festen <3

festfixaren å partypinglan åsa  å nina
alltid vansinnigt roligt att se nån bli glad å överaskad när denne fattar att den precis klivit in på sin egen fest
å alla som betyder nått e där :)
syskonkärlek när den e som bäst!
vänskap när den e som bäst :)
vänskap när den blir lite för bra ?! :)
 
inte helt pigg dagen efter men veckans 10onde pass blev av å imorgon börjar en ny vecka me nya möjligheter!
man vet aldrig vad som händer i framtiden utan det gäller att leva å njuta fullt av nuet!
umgås med dom du tycker om och fylla din tid med sånt som får dig å din omgivning att må bra !!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0