golvad! men snart e duracellkaninen laddad igen :)

hatar att vara sjuk!
men jag antar att jag ska vara glad å tacksam över att detta faktiskt e första gången sen
emma 2.0 började att tillverkas :)
ja som typ alltid va förkyld å hade ont i halsen å tappa rösten samt va trött å hängig förr
har lixom rockat nästan 1½ år utan knapt en nysning :)
nu kom det med besked kan man säga!
blev dålig natten mellan sö-mån å har sen dess nästan inte ätit alls och de lilla ja lyckats få i mig har
gått rakt igenom, vågen vittnar om ett 3½ kg ras sen i fredags (vilket inte e konstigt alls de e ju bara vätska å mat)
ja har säkert sovit 15 timmar per dygn å detta resulterar i att ja nu har sjuuukt ont i nacke å rygg :(
skulle verkligen må bra av att åka in till gymmet å sträcka ut ryggen me hjälp av typ latsdrag å chinsmaskinen
men just nu har ja verkligen noll energi så ja orkar inte!
prio får istället bli att försöka få i mig mat å kanske ta en långdusch å försöka samla kraft för att ta mig tillbaka till jobbet imorgon!
 
trots att pallet snurrar aningens å magen värker å bubblar så saknar jag verkligen gymmet!
hade ja bott närmre så hade ja gott dit bara för att insupa atmosfären å den positiva energin!
ja har ju aldrig trott på hemmets helande effekt! å defenitivt inte när de flyger runt massa baciller
nä de e bra att komma ut å byta miljö!
å just nu är nog sats södra den platsen som skulle kunna läka mig fortast :)
märkligt va? att de kommer från mig som för typ 2 år sen dumförklarade folk som gick å lyfte skrot :)
de e härligt att man kan förändras!
nu ska ja försöka att trigga igång min hunger (har inte vart hungrig på flera dagar- har aldrig tidigare hänt :) -
prövar med en skål bär och nån gammal klassisk film
har man filmtips e dom hjärtligt välkomna!
till er som har privilegirumet  (eller  va de nu heter) att få kötta på gymmet ikväll,
njut av all positiv energi, å gå all in för min skull :)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0