fuskarvecka!

denna veckan har fasen vart helt vansinnigt dålig va de gäller kosten!
första 4 dagarna åt ja skitdåligt -typ inget alls!
de enda ja fick i mig som fick stanna va bröd med tomat å kycklingpålägg, och apelsiner
så de va bara att gilla läget - äta bör man annars dör man! :)
fre-lör har ja ju ätit ganska normalt eller har i alla fall fått i mig både lunch å middag
å har faktiskt fortsatt att äta lite bröd å idag åt jag något onyttigt :)
de sköna e att ja inte känner ett uns av ångest !! ja va sugen å jag åt, inget mer med det.
på måndag rockar jag seriöst igen - inget skräp å dubbla pass på gymmet under veckan...
ja tror att man kan behöva en vecka lite då å då för att unna sig å njuta av de goda (lite i alla fall)
ja tror ju inte på taktiken att ha en ätardag i veckan -skulle bara bli jobbigt dom andra dagarna!
så ja samlar mina dagar å sen kör jag en ätarvecka istället hahah
för mig handlar de också lite granna om att faktiskt stå kvar me båda fötterna på jorden,
jag ska inte bli världsmästare i något (inte just nu i alla fall) ja ska inte heller tävla i nån skönhetstävling
utan ja e bara en helt vanlig brud som gått ner ett gäng kilon å fattat tycke för att lyfta skrot...
vist har jag mål kvar va de gäller att tappa i vikt ABSOLUT! men ja känner inte att jag behöver jaga kilona
me blåslampa längre!
i över ett års tid har jag vart i nån form av bubbla, ja har knappt träffat familj å vänner för att de har vart jobbigt
att suktas av mat å fika osv... missförstå mig rätt nu, de har vart SÅ JÄVLA VÄRT! men nån stanns
måste man också vara lite lyhörd mot sig själv så man inte går från ett sjukt beteende till ett annat!
 
kanske handlar det om att jag börjar känna mig ganska trygg i min nya livsstil?!
ja VET att jag ALDRIG någonsin kommer ställa till mig själv på samma sätt igen!
visst man kommer säkert ha perioder i livet när kosten e lite tveksam å träningen likaså
å kanske går man upp, inte vet jag, 10kg(?) men ALDRIG ALDRIG ALDRIG  ÖVER 100 IGEN !
 
kanske e det också så att detta e ett vintertänk?!
sommarn känns lixom enklare! snart e det vår igen å då förändras säkert mitt tänk igen, anar också att
jag till våren lägger in en högre å tightare växel för att skala bort dom där sista 5-10 kilona som retar mig :)
men just nu kommer ja kanske unna mig en brödbit ibland samtidigt som ja fortsätter att kötta satyg på gymmet!
 
innan gymmet i morse - medans ja åt- kollade ja på Mickes senaste videoblogg
åååh älskar dom å e så jäkla tacksam över att han kör dom !
för er som inte vet va ja pratar om så är detta alltså en vän till sarah , som byggt sin kropp under många år,
han har tävlat  en del på scen, men ja misstänker att han känns igen mest från gladiatorerna
där han är kung prime  i ringarna :)
alla mina aldrig vila linnen kommer från micke å även min älskade breach !
i videobloggarna som han gör i princip varje dag så tar han sig helt jäkla gratis å o-egoistiskt tid till att svara på
läsarnas frågor, allt från personliga frågor till träningstips.
de e MAKALÖST så mycke tipps å inspiration  ja får från dessa videos!
idag tex tipsade han om att, vid latsdrag flytta tanken från handen å armen till armbågen
å me hjälp av den tanken skulle man få mer kontakt med latsen i sina drag...
SJÄLVKLART prövade jag detta idag å nu har jag skön träningsverk i latsen - något som jag sällan
brukar ha :)
ja har hämtat mycke tips om armträning från honom, både nya övningar eller nån ny vinkling
å det payar ju off!! :)
idag körde jag inte armar så i fotostund har jag NOLL pump men ändå så är jag nöjd!
 
 
nä nu ska ja gå å lägga mig eftersom ja bara sov 5 timmar i natt så skulle de sitta fint me 8-9 timmar
å de hinner ja få innan träning om ja somnar ganska snart !
imorn ska jag köra ett stenhårt armpass för de har jag inte gjort på hela veckan!
hoppas att alla får en trevlig söndag!
puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0