alla-hjärtans-fredag...


 
årets stördaste dag är över!
ja har verkligen INGENTING emot att folk älskar varandra å ger varandra gåvor
å höjer varandra till skyarna å de e väl fantastiskt att kärleken får en helt egen dag MEN......
alla hjärtans dag är å förblir bara ett jäkla jippo där alla i säljsbranchen försöker tjäna sin del av kakan!
ärligt talat blir jag helt frustrerad när jag ser dessa stackars män som sliter sitt hår för att göra rätt.
japp ni läste rätt för ärligt kära kvinnofolk där ute många av er e ju helt hysteriska
å fasen så otacksamma ni är!
varje år kommer det in typ gråtfärdiga män som söker dessa -typ äckliga- hjärtformade plastaskar
med gelehjärtan i , ja ni vet dom som ALLTID tar slut runt 18-1830 i alla butiker ...helt förtvivlade
ser dom nu hur hela denna speciella kväll glider dom genom fingrarna, för om de där förbannade plasthjärtat
inte finns med väldigt synligt när dom ringer på hos sin prinsessa så får dom inte ens chansen att visa va dom
planerat för kvällen!
ja har haft killar i 30-35 års åldern som stått å VRÅLAT,men va FAAAAAN ska ja göra nu då,
hon VÄGRAR att släppa in mig utan de där förbannade hjärthelvettet!
hahah gissa om ja blev utskälld å dumförklarad när ja tyckte att han lika gärna kunde plocka en redig påse
me gelehallon från lösgodishyllan hahahahahahahaah
nä men ärlit hysterin e så jävla töntig!
ja skulle bli glad för en endaste liten ros så länge den kommer med kärlek från den ja tycker om!
hur som helst så är de ju kul att se alla kvittrande människor som kommer in å köper
blomster å praliner, inte för dom måste utan för att dom vill ge till sin älskling,
å kanske skenar tankarna iväg till kvällens romantiska äventyr :)
-dagens vinst i kategorin  "ärligaste frågan"  är solklar
-denna rosbukett är väl fin, vist e det en given knullbukett ?
-haha ABSOLUT svara jag, ger du den där får du lätt ligga! :)
att stammisen då rycker upp en bukett till å sträcker fram mot mig behöver vi inte snacka mer om
hahaha ja jävlar va vi skratta :) hoppas han å frugan fick en najs natt :)
 
dagen har alltså bjucckat på en hel de skratt, galet mycke kärlekskranka kunder!
tyvärr har den också bjudit på vansinnigt mycke påtända trasiga människor
-bästa va han som knapt kunde stå upp å som jobbade säkert 20minuter på att försöka betala
skithuspappret (hanns kärleksgåva till tjej) men detta me kortbetalning blev tydligen för mycke för stackarn så
han gav upp, stackars hanns kärlek som inte fick nån gåva :)
 
själv avslutade jag jobbdagen på bästa sättet !
jag å Alicia firade vår kärlek genom att boxas allt va vi pallade, de e fan äkta kärlek! :)
 
av förklarliga själ har jag faktiskt bestämt mig för att byta lite av innehållet i min kost
dvs ja kommer ta en brejk från sallad me kassler :)
förklaringen e väldigt enkel - just nu får ja inte i mig det tack vare mitt spyrejs efter lunchen i måndags
dvs sallad me kassler påminner mig just nu om spya :)
så som de ser ut nu blir de nog en hel del wook  me kyckling -ganska gött me varm mat så här i regn-rusk-vintern också ja prövar mig fram lite granna dom närmsta dagarna så får vi se hur de slutar :)
 
i morse klev jag över en sån där magisk gräns efter att ha stått vansinnigt stilla väldigt länge!
ja vet inte om de beror på att ja vart sjuk eller om 6 sinnesjuka träningsveckor äntligen payat off?!
beviset lär väl visa sig nästa vecka :)
men idag vägde jag in på 88kg dvs -75 kg (drygt)
för att skojsa till det lite så tog ja en bild på jobbet tillsammans med 75liter/kg mjölk haha
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0