trolla bort trollen!

igår fick jag äntligen prata med min bäbis igen :) åh va jag har saknat henne!
hon har ju mått jäkligt dåligt en längre period och inte pallat att prata, framförallt inte
dom tiderna som jag e pratbar :)
hur som helst igår tog vi igen all tid vi missat och pratade om ALLT i flera timmar :)
 
bland annat rekommenderade hon ett tvprogram "trolljägarna"
och hon hade helt rätt, de va i min smak :)
ja har kollat på dom 2 programmen som hittills har visats och nu e jag småsne faktiskt! :)
 
jag har fasen respekt för dom flesta människorna, va dom en tycker så länge dom faktiskt står för sin åsikt!
vi lever ju i ett fritt land å med olika bagage i ryggan så är det klart att vi tycker olika om saker å ting!
men finns de något som jag tycker är vansinnigt patetiskt så e de folk som inte står för de dom tycker å säger!
å nu med internet är de ju förjävla enkelt för töntar med jävligt vek ryggrad att sitta å häva ur sig både de ena å de fjärde på nätet, man kan ju vara väldigt anonym lixom ....
 
i trolljägarna letar man reda på dessa troll å ställer dom mot väggen och samtliga i dessa 2 program har en sak gemensamt, dom e grova å balla som fan bakom datorn men när kung Aschberg ställer dom mot väggen
blir dom små patetiska ormar som slingrar runt i sitt eget kiss typ!
jag som heller aldrig fattat hur folk orkar lägga energi på att sitta å lägga massor av
negativa å hatiska kommentarer på tex en blogg ??
eller ännu bättre - för att använda ett fantastiskt exempel ...
folk söker upp sarahs "fan sida" på fejan å gillar den.... troligtvis vet man väl redan att sarah e en muskulös råstark  brud som tävlat i armbrytning å som gladiator å nu också har ett wwe-diva- kontrakt...
om man då lagt energi i att söka upp henne å gilla sidan , hur e man då funtad i huvudet om man  sen på varje bild hon lägger upp kommenterar att hon är äcklig me sina muskler osv ???
men va fan VEM BAD DIG GILLA SIDAN LIXOM???
orka ägna hela sitt liv åt att sprida neggoenergi!
jisses man önskar ju att sånna människor kunde hitta en hobby
å typ lägga energin på att kanske dreja krukor eller nått annat fyndigt!!
 
näe sånna har jag ingen respekt alls till faktiskt!! man ska stå för sina åsikter eller så ska man hålla käft!
punkt slut :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0