spegel spegel på väggen där......

"oj ja kände inte igen dig"  en kommentar som jag får dagligen av kunder på jobbet :)
å ja kan förstå hur om menar för om jag ska vara ärlig så händer de ganska ofta att jag
ser mig själv på håll i en spegel på gymmet å inte fattar att det e jag direkt :)
ja vet att de låter stört men kanske e de så att ja inte riktigt själv hängt med ?!
ja kan stanna upp en stund å tänka -hur i hela fridens namn gick de där till?-
som i måndags när jag rev av ett grymt benpass, ja hade hela pthörnan för mig själv
å njöt av att kunna rotera mellan 4 olika övningar utan massa dötid (vila)
svetten rann å benen riktigt pulserade
har precis kört ett set me kettelbellswing  och är på väg till nästa station med marklyft
-fan nu kommer nån å "stör" -..... nähääää de va bara jag i spegeln haha tror inte ni fattar hur mongo de känns !!
 
ja menar för 1½ år se fotade jag mig själv via en spegel.....
 
å här om dagen tog ja ett kort i spegeln.....
för folk som inte ser mig jätteofta så är det säkert inte så svårt att reagera på en viss förändring
men jag ser ju mig själv varje dag å varje dag bidrar med en liten liten bit av förändring
å helt plötsligt står där en annan människa, japp de e en konstig men jävligt ball känsla! :)
 
för att återgå till benpasset...jisses asså nu funkar det äntligen igen!! ja e tillbaka på pt-Rasmus
mördarbenschema igen+ några egna tillägg  -HELT GALET!!
ökar i vikter typ varje pass, bortsett från marklyft där ja håller mig runt 60-80kg å nöter teknik just nu
ja tror att tekniken börjar bli snygg nu! okej ja blöder inte ännu men, markdrottnin -sarah bäckman,  jag har väl ganska okej märken va???!!! :) haahahaha
 
nu ska jag faktiskt lägga huvudet på kudden, imorgon är det ju en ny dag fylld av  nya utmaningar
 
 
 

Kommentarer
Postat av: emma bäbis

hottie :D:D:D
Herrgud får chock varje gång jag kollar :)
Bästa du <3


HAHAHAH dog eller nästan! av din kommentar XD
Ska verkligen inte glömma allt ;)

Svar: <3
emzingen

2014-04-16 @ 10:55:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0