...

känns som om de kan vara dags för lite utvärdering?!
jag vet inte ens vart jag ska börja eller va jag egentligen vill ha skrivet :)
just nu händer det inte så mycket i mitt liv! ja kör lixom bara på,
ja äter, sover, jobbar å tränar ...
man kan väl säga att just nu är maten lite knepig,
har ett förjävla sötsug  just nu och jag tror att de kommer av att ja slappat lite
under vintern, så nu e de dags att ta tag i mig själv igen
-missförstå mig rätt nu, de e alltså inte hela världen! japp de har slunkit ner en å en annan
chokladmuffins som jag unnat mig, ok de som e gjort e ju ok!
MEN ja känner mig själv å ja vet att ja har två lägen 
* 100% karaktär
*  0%    karaktär
så jag vet att om jag fortsätter att unna mig lite sporadiskt så kommer   falla tillbaks i ett beteende
som jag inte vill ha!
har sagt i flera månader (sen nyår) att de e ok att släppa lite på tyglarna, men nu känner jag att de e dags att
dra åt snaran lite igen!
 
träningen däremot funkar så jävla bra! nästan varje pass e svinkul å ja e galet taggad!
just nu utvecklas jag mycket teknikmessigt  och ja tror att mycket där handlar om att jag själv
vågar pröva nytt, nya övningar men också nya tekniker, ja prövar olika vinklar, dragtekniker å tempon,
förut har jag nojjat över att dom andra på gymmet ska tycka att jag gör fel å typ tycka att ja e
dum i huvudet...de finns de säkert vissa som tycker men de rör mig inte i ryggen längre :)
ja kör mitt rejs å uppenbarligen funkar min teknik helt ok!
 
nu måste ja dra iväg till gymmet
btw ja fick till 46 pass på sats under mars månad :)
som sagt träningen funkar fint, ja känner mig stark å odödlig :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0