torsdagskväll!

vansinnigt bra gympass idag!!! :)
startade upp med bröst idag, något som ja kör väldigt sällan å varför vet jag inte riktigt?!
kan handla om att ja e ganska svag i den muskulaturen å därför tycker att de e tråkigt :)
men nu har ja givit mig fan på att förbättra mig på den fronten så idag pressade ja mig själv mer
än vanligt - ja vet ju att det är den enda vägen till resultat så va fan -tjuren vid hornen lixom!
kör inga jättevikter men 5 regelrätta sett (brukar slarva just på bröst annars :)  )
15x2x15kg
15x 2x 20kg å
15x25kg =nöjd :)
 
sen hoppade ja vidare till benpress -min favvomaskin va upptagen så idag blev det den där man
pressar upp sig själv lixom så de blir ju vikt + mig själv så att säga (eller typ i alla fall...)
tog det något lugnt iom att ja inte kört så mycke press senaste månaderna...
15x 40
15x 50
15x 60
15x 70
15x 80
 
sen fick ja ett vansinnit sug efter att marka
å eftersom de va 10 minuter kvar tills min intervallcoatch  brukar entra lokalen så tänkte jag att ja kunde leka lite
nu va hon ju 10 minuter sen så min lilla lek blev ju till blodigt allvar hahah :)
startade plättlätt på 50 kg , å sen körde jag 5reps vilade nån minut höjde 5kg, körde 5 reps osv
lagom till att Carina trillade in skrattandes såklart eftersom hon hör vart i lokalen jag är eftersom
de låter en del när man markar :)
 reflekterar ja lite surt över att ja bara pallar 3 reps
Carina tittar på mig å säger ja men emma för fasen har du räknat på vikterna eller?
nää vadå tycker jag, som inte reflekterat över att Carina e sen å därmed inte riktigt har koll på vikten
- men lilla gumman 3 stycken på 85 kg e väl ganska okej tycker jag, säger hon me ett stort leende
hummpf oj då ....
satte en snygg på 90 kg också innan löpbandsintervallerna ropade :)
 
höjde tempot ganska ordentligt på bandet idag å grejade faktiskt 8 intervaller!!
varav dom 3 sista gick på ren jäkla envishet å för att Carina e så grym på att peppa!
å för att ja får så grymt mycke energi av av braech - så jäkla grymt!
pröva, ni kommer fasen inte bli missnöjda!!
 
 
imorgon är de dags för invägning igen å efter att ha stått mer eller mindre still i 3 v vill ja fan ha resultat nu! :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0