om man bara försöker så kan de bli så mycke bättre än man någonsin kunnat tänka sig!!

dagens visdomsord får bli nått i stil med
"ge inte upp förns du har försökt"
eller...
"du bör inte kasta in handduken förns tu ha duschat"
haha eller ....
"va fan gör de bara de kan ju bli skitbra!"
 
sovit riktigt skitdåligt inatt, något ja alltid gör när ja har en tidig tid att passa..
idag va ja uppe svintidigt (typ 4h tidigare än vanligt) å ändå lyckades ja inte passa den tiden ja plannerat
men ja kom i alla fall i tid till del 2 av johans avtackning :)
japp min vän har slutat i församlingen å skulle därför tackas av idag, en trevlig tillställning
me goa vänner å fina tal :)
kommer kännas konstigt utan johan, han har ju lixom alltid funnits i värksamheten under alla år ja har vart aktiv
å de kommer va ännu konstigare om ja nu åker med på något läger i framtiden, att han inte är där,
ja menar vi har väl gjort i runda slängar 40-50 läger ihop :)
 
efter avtackningen va de ju meningen att ja skulle ta mig till gymmet men ja va SÅÅÅÅÅ trött!!!!
hur som helst så blandade ja en pwo å tänkte att ja åker dit i alla fall å om ja inte känner mig piggare
så skiter ja i det å åker hem igen, då har ja ju i alla fall gjort ett ärligt försök!
när ja va på väg upp till bussen ringde anso vilket bidrog till att ja styrde om stegen lite
å beslutade mig snabbt för att gå till stationen - me sällis e de ju roligare :)
bra planering att hon ringde just då! även om hon egentligen skulle ha ringt "efter körslaget"
hon sa iofs inte hur långt efter eller efter vilket avsnitt :)
 
väl på gymmet hade ja inställningen, ja tar de lugnt, kör de ja tycker e kul, ingen press
på antal reps å set utan ja bara myskör lixom...
körde lite benpress på mycket behaglig vikt, å sen körde ja lite armar, förvisso på helt ok vikt!
sen stötte ja ihop me en polare från gymnasietiden så vi stod säkert å snacka skit i 30 min :)
men sen hände de något!!
gick å satte mig för att köra latsdrag, började väldigt soft på 30kg,
varvade latsdragen med low row även där startade ja soft me 30kg
sen tappade ja lixom de tänket! kände mig stark å besluta mig snabbt för att rida på den vågen!
matade sett efter sett å höjde konstant
slutade i båda maskinerna efter en femma me 61 kg vilket är så jävla roligt!
 
efter detta ställde ja mig på bandet å lyckades genomföra 5 fina löpnings intervaller :)
riktigt grymt pass alltså! VILKEN TUR ATT JA ÅKTE DIT!!!
 
på vägen hem beslutade jag att ja ikväll e värd lyxbehanflng, å gick till affären å köpte
hallon, jordgubbar OCH blåbär!!!! å ja tänker trycka i mig alla bär ikväll å inte ha dåligt samvete en enda sekund!
me nöd å näppe fick ja också ihop dagens 10000 steg så nu ere helt ok att inte röra mig från soffan !!
 
observera att sista stycket har tagit typ 20 minuter att skriva efter som ja somnat mellan orden
å fått sudda nbhz90me8(¤#Bldös.......hela tiden så tog lite luft (läs en cigg) (ja de e nästa Project att sluta med)
så som avslutning på detta inlägg kastar ja nu upp lite bilder från dagens träning å sen ska ja äta innan ja somnar ifrån de godaste målet på hela dagen :)
 
fatta att de bara skiljer ca 10månader mellan dessa bilder! känns som mycke har förändrats!
 
 
 eller att de skiljer 4 FYRA månader mellan dessa två bilder...

va helt sjukt svettig efter passet idag! :)
 
behöver ingen man me  muskulösa armar längre , jobbar på att snart ha egna :)

hahah jävlar i min låda vilken dålig lögn! man med fina armar e absolut fortfarande hjärtligt välkommet!! :)
 
händerna har jobbat en del idag å nu e dom sådär smärtsamt okvinliga!!
men va fasen de e härligt ändå :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0