lördagen e snart slut.....

härligt med en produktiv lördag! :)
va uppe tidigt idag (mitt tidigt asså)
vid 14 typ blev ja upplockad av emma för ett gympass i Huddinge,
de e skönt å träna me emma, inte för att vi e speciellt samspelta, emma hatar typ å lyfta skrot å ja älskar det  :)
men hon gör de i alla fall - precis som hon vill, dvs en liten stund å sen brukar hon hamna på
bandet eller nån annan av maskinerna- själv kör ja på som vanligt -tungt å grisigt :) -
sen sluter ja upp me emma sista 15-20 minuterna för lite intervaller...
ja gillar ju inte riktigt sällskap på gymmet utan ja e gärna i min egna bubbla me musik i öronen
å fokus på de ja sysslar med - förutsatt att de inte är nån man verkligen klickar med,
då e de svinkul att köra ihop ALICIA JA SAKNAR DITT SÄLLSKAP, DE E DAX NU!!!!!!!  :)
där emot trivs jag med sällskap när ja kör kondismaskinerrna för de e ju annars ganska tråkigt
 
idag känner ja mig svinigt nöjd! dels lyckades ja höja ytterligare 5-6kg i sittande rodd så 5e settet
körde jag 10 reps på 54kg :)
å sen utmanade jag mig ordentligt på bandet, för varje pass ja kör på bandet tycker jag att de e roligare å roligare  att verkligen köra slut på mig själv å bli riktigt svettig
när ja på riktigt startade med intervaller på bandet för typ 2(?) månader sen
"klarade" jag (humpf typ eller nja....) springa på 7.0 i hastighet, me jämna mellanrum har ja börjat testa mig själv
å tvinga mig själv att bli bättre å nu brukar ja köra 8.0-9.0 men idag fick ja nått ryck å körde för första gången 2 intervaller på en hastighet av 10.0  å dra mig baklänges för ja grejade det!!!!
älskar att utvecklas å bli bättre!!!!
 
efter passet åkte vi till willys å handlade, passade på att köpa sånt som e tungt att bära hem när man åker kommunalt typ fun light ( hehe köpte 10 flaskor idag så nu klarar ja mig ett par tre veckor :) )
vidare köpte ja upp mig på typ sköljmedel å tvål å sånt bra å ha grejs
å igår - eller egentligen under hela veckan- har ja köpt ett litet lager me kassler då vi har haft extra pris på jobbet -ja äter ju i nuläget bara kassler som protein i maten -  :)
 
när ja kom hem insåg jag att 4000 steg absolut inte duger! så de va ju bara att ge sig ut :)
va ute å skuttade i typ en timme hann snacka lite skit me några vänner å sen
tryckte ja in musik i öronen å körde lite intervaller å när ja kom hem stod räknaren på 14000 steg
å de e ju helt klart godkänt!
 
väl hemma röjde jag lägenheten - något som ja hinner aldeless för sällan!-
ja trivs ju bäst när de e ordning å golvet e rent men tyvärr ser de inte alltid ut så! :/
men nu mår jag fan bra på alla sett å position soffläge e nu intaget!
ikväll - nu- är det körslaget på 4an å snart e det dags för den bästa kören att visa va dom går för
HEJJA TEAM DOGGE!!!!
 
appropå tv så kollade jaa ikapp mig på idol igår å fattar fasen inte va vissa gör där??!!
asså så många bra som inte har gått vidare å så hyllas vissa som fan inte tar en ren ton!
hua hua! men skit samma de finns ju en å en annan som e duktig- ja tippar på tjejvinst i år :)
 
hoppas ni får en trevlig helg allisammans :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0