känslan i kroppen när man gjort de man ska!

hur fan bär du dig åt? -en fråga som ja får ganska ofta å en dag som denna klarnar svaret något...
vill man nå ett mål, bör de inte finnas några bortförklaringar till att göra de man ska!
gör man det man ska då lyckas man, så tror i alla fall jag att det är :)
 
efter 8 timmars sömn, utan att vakna för toabesök och utan att ha rört mig en cm
vaknade jag me en så vidrig träningsvärk i benen så ja va tvungen att ta hjälp av soffan för att kunna resa mig ur sängen, ja höll sen på att kissa på golvet eftersom de tog en bra stund att komma ner me röven på toasitsen :)
 
under eftermiddagen har jag å brorsan röjt i förrådet där delar av bla  mamma å pappas grejer förvaras
efter det så körde jag en timmes pass på sats, ja tänker inte ljuga å säga att de va ett skitbra pass
men ja va där ! körde mage för de e i princip enda muskeln som ja inte är helt mördad i :)
å sen gick jag 45 minuter på bandet i hopp om att få värken i benen att släppa något
- den planen funkade inte!! :)
efter gymmet va ja förbi jobbet å handlade å sen hämtade ja ut ett paket
så nu ere typ JULAFTON här hemma :)
dagens steg landade -TROTTS massiv träningsvärk på 12886 st!!!
nu där emot blir de soffläge resten av kvällen PUNKT men de har ja fan gjort mig förtjänt av!
 
btw e det nån som e sugen på att köpa en soffgrupp i skinn, 3-sits 2-sitts å en fåtölj
fint skick å vansinnigt sköna!
 
(sorry för fläckarna på kameralinsen :)  )
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0