hummersås, finns de plats för en till? :)

ja kanske e världens sämstaste bloggerska! men ja har känt att ja behövde en liten paus från skrivandet, å dessutom har ja inte haft så mycke att skriva :)men nu tyckte ja att de va dags för en liten uppdatering!! dom senaste veckorna har vågen stått vansinnigt stilla vilket på ett sett skrämmer mig, samtidigt som jag ändå e jäkligt lugn !ja håller min kost å slarvar inte å va de gäller träningen så har de aldrig funkat så bra som de  senaste två veckorna!sen ja började med pwo`n breach  och fått ett gäng nya övningar så har jag fått en helt galen nytändning :)idag tex va ja som en liten uppspeadad iller på gymmet :)hahah måndag efter träningsfri helg brukar ja iofs alltid vara lite i extas över att äntligen vara tillbax men idag troligtvis av breach så vart de verkligen en timmes grisig träning !!om man e ointresserad av detaljer kan man hoppa lite i texten nu....startade i en av dom nya favvomaskinerna den man gör chins i om man behöver lite hjälp på traven .ja har tagit bort 5 kg  å ställer den nu på 60kg de e fortfarand mycke hjälp men de går åt rätt håll!sen körde ja 5 set sittande rodd, efter det gick ja upp å körde en liten cirkelträning med marklyft, knäböj å ketttlebell swing ...sen dök hon äntligen upp, min intervallcoatch :)Carina , en av mina kunder på jobbet, är ju världens goast människa typ!å ett sånt himla stort stöd till mig!de har lixom bara blivit så att vi ses runt 21 på gymmet å så kör vi ihop :)å vist är de så att man alltid kämpar lite extra när man har nån brevid sig?! dessutom e hon alltid så uppmuntrande å så har vi himla roligt ihop så tiden bara springer iväg å de känns inte lika jobbigt!idag körde ja intervaller på löpbandet å hon gick på bandet brevid ja vet faktiskt inte hur många intervaller ja körde men 8-10 st tror jag...jädrans så svettigt! men roligt!!!som ja skrev tidigare så har vågen stått stilla men ja känner å ser väldigt mycke förändringarkondisen har blivit duktigt mycke bättre å kroppen känns fastare å framför allt armarna börjar visa MUSKLER! något soom ja tycker är vansinnigt roligt! :)ja sover bättre och är piggare när ja e vaken å ja är så mycke gladare å tryggare i mig själv! hade mina gamla jobbbrallor på mig idag å eftersom ja fyllde ut dom helt å hållet innan ja startade denna resanså e de ganska roligt att se dom på nu :) de fula benet ni ser på benet  är de som ska opereras! åderbrock som är vansinnigt fult och  också har orsakat proppen de e sånt man får när man e fet tyvärr å eftersom ja dessutom har de ärftligt i släkten så drog ja ju en ordentlig nitlott! :)detta e något ja alltid har skämts över å därför alltid tyckt att de vart jobbigt att tex visa mig på strandenmen snart är dessa fula ådrer ett minne blott!, eller i alla fall kommer de bli bättre :) nåväl om man bortser från benet så tycker ja att de e en ganska kul bild!om de e nån som fryser så ere bara å hojta för nu får de plats en liten människa till i min bralla :)lite där av överskriften... minns ni reklamen?http://www.youtube.com/watch?v=E4hw0cbJkA8 kylen va ganska tom här hemma så ja passade på att fylla upp den lite me de som fattades de e fortfarande grejer som fattas men eftersom ja åker kommunalt så brukar ja storhandla under ett par dagar för att slippa gå av på vägen hem :) nä gott folk nu får de räcka för idag! nu vet ni att jag lever å att ja har de bra :)å ja ska försöka att bättra mig i skrivandet!!kram på er å glöm inte att följa era drömmar för både resan dit å målet e så härligt att få uppleva!kämpa på ni e värda det bästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0