herre min skapare idag e ja inte ball!!!

asså hahaha stort jävla asgarv vilken jäkla träningsvärk!!
de e så barnsligt larvig känsla att ha träningsvärk i benen, å idag är de grönjävligt, att sätta sig
ner på toastolen är lixom ett Project :)
de e vidrigt men ändå helt fantastiskt, ja älskar ju träningsvärk!
 
igår hade ja första passet med min "nya" pt,
han va väldigt trevlig och duktig på att lära ut, han känns helt klart "rätt"
han e lugn, står inte brevid å vrålar (då hade han troligtvis fått en smäll på käfta)
nä, på ett lugnt å behagligt sätt uppmanar han till 2 reps till när jag redan är i läget "ja vill dö!" :)
fick lära mig 5-6 nya övningar- sånna typiska basövningar-
å igår körde vi kanske 2 set på varje övning för att få in känslan av tekniken.
å idag har jag massiv träningsvärk i ben, bröst, armar, axlar - benen är värst :)
kanske inte så konstigt då ja inte kört så mycke ben senaste månaden, å igår när ja klev ut från gymmet va jag
skakig i benen :)
 
vi satt en stund innan å pratade om mål å framtiden och självklart resan fram till idag,
han va imponerad å de känns roligt! när vi diskuterade mitt nästa mål
(90 innan 25/10) log han bara - datorn sa ifrån när vi försökte lägga in det som plan, omöjligt enligt den :)
å Rasmus ord va nått i stil med -som pt "får" ja inte säga att detta e ett rimligt mål
( både datasystemet å ptutbildningen förespråkar ½kg - i veckan)
men, sa han, om ja ska tala utifrån mig själv som privatperson å tränande människa så , kör så de ryker , detta grejar du! å skulle du inte fixa dina 8kg på 7 veckor - ja ja vet de e ganska tight :) - så tar du det nån vecka senare å de e inte hela världen!!!
 
en av övningarna igår va chins - ni som hängt här ett tag vet att det är en av mina drömmar, att en dag
klara av att göra chins :)
igår prövade ja för första gången maskinen där man lixom får hjälp med lite motvikt,
han e lite rolig faktiskt då han säger -emma detta e den enda maskinen som de e okej å bra när du minskar på vikten, i alla andra övningar vill jag att du hela tiden höjer vikter, tungt tungt :)
han ställde in den på 65kg (tror jag) vilket alltså innebär ett glapp på 33kg som ja alltså klarar av att
dra upp själv!
hanns kommentar efteråt va - ja behöver ju i alla fall inte ge dig några specifika bicepsövningar, för biceps har du redan ta mig fan :)
 
nåväl, de känns skönt me en liten nytändning !! nu får man bara hoppas på att läkarbesöket imorgon ger nått bra! ja behöver verkligen få denna operation så ja slipper värk, obehag å proppar i framtiden!
 
nu dags för lunch å sen ska de röjas i vårt förråd - bra val av dag! hahaha känner mig som 165 bast typ :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0