skit oxå!

idag gjorde ja något som inte hör till vanligheten! :)
eftersom ja har jobbat hela helgen så har jag vart uppe tidigare än vanligt
dock har jag inte lyckats somna tidigare så sömnen har blitt ganska lidande ett par dagar ..
eftersom ja ska träffa min pt för ett pass imorgon -för mig vansinnigt tidigt-
så ville jag inte komma hem skitsent idag, men ja ville inte heller skippa träningen
så ja masade mig helt enkelt  upp å tränade en timme innan jobbet idag :0
antar att många av er nu befinner sig i djup chock! :)
eftersom de e måndag blev det ett arm-axel-ryggpass
som gick suveränt ända fram till sista styrkeövningen  -chins-
 
någonting är FEL i min axel! :/ precis samma smärta som jag hade för ett par veckor sedan...
de molar lixom på ovansidan av axeln vid fästet eller va man nu ska säga,
de märkliga e att de inte gör speciellt ont när jag belastar den utan när jag vilar så att säga..
 
detta känns ju skit eftersom ja verkligen vill få ut så mycket som möjligt av mitt ptpass imorgon!!!
men ska hoppa in i en varm dusch nu å sen får de väl bli ett par vändor med Voltaren och linnex
så får jag hoppas att de känns bättre imorgon!!
 
ska faktiskt ringa å boka en tid hos min kiropraktor å be honom känna på axeln , håkan e nämligen väldigt
duktig på idrotsskador och är det nån som kan hjälpa mig så e de just han!
förövrigt så mår min rygg grymt bra nu när jag tränar!! har typ aldrig ont längre,
men de e ju ändå viktigt att kolla att allt e rakt å fint me tanke på min bakrund va de gäller
ryggbesvär...
 
 
nu ska ja studsa in i duschen å ja tänker inte komma ut därifrån förns alla fönster i lägenheten är helt igen immade :) de e ju beviset på en bra dusch hahaha
sov gott allesammans ... ja eller god morgon om ni råkar ha en annan dygnsrytm än mig :)

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0