sanningen är att .....

ja kommer bomma mitt mål!
japp så är det, eller asså ja kommer bomma att nå målet till den 25/10 men ja kommer att nå det...
när ja säger det till folk så får jag ofta denna typen av svar...
-inga problem, du fixar det, de e bara å köra hårt som fan!
-de där grejar du lätt! säger andra
-du får inte ge upp nu, ändra nått i kosten så fixar du det....
osv...
 
för det första, vad e det som e lätt???
ja vill påpeka att jag hör å häpna är en människa å ingen maskin ! :)
jag har absolut inga planer på att ge upp, eller egentligen vadå ge upp??
detta e ingen "grej ja gör" för stunden lixom, jag har gjort en förändring av mitt liv, som de känns nu så är det så här jag vill leva framöver! jag vill äta nyttigt - kanske inte lika strikt som nu, men nyttigt å kontrollerat,
jag vill också träna som jag gör nu för ja tycker på riktigt att det är skitkul å ja mår väldigt bra av det!
 
ja vet att jag i framtiden kommer både lyckas å misslyckas med mina mål, å då får man glädjas när man lyckas
å när man misslyckas får man utvärdera varför å sen får man hoppa upp på hästryggen igen!
ja har tokkört  sen ja satte upp målet så ända anledningen till att ja inte lyckas ro de iland är för att
ja satte ett för högt mål!
ja vägrar att strypa kost mer bara för att gå ner fortare! ja har inte bråttom - jag har vart tjock så länge ja kan minnas!
faktum är också att jag samtidigt som ja försöker gå ner i vikt också samtidigt jobbar hårt för att bygga muskler
korkat kanske men som sagt ja gör detta för att ja gillar det inte för att leverera resultat varje vecka...
ja tycker muskler e sjuuuukt snyggt  å va jag vet så väger ju muskler en hel del mer än fett :)
för mig spelar de inte så himla stor roll va de står för siffra på vågen, utan de handlar om att jag
kämpar för en livsstil å en kropp som ja kan vara bekväm med.
 
kanske är det korkat av mig att jag sätter upp mål i form av siffror men jag e så färsk i detta
så ja vet ju inte annars hur ja ska göra, siffran på vågen blir ju en väldigt synlig å enkel referenspunkt ...
 
hur som helst så kommer jag såklart  fortsätta sikta mot mitt mål å köra så hårt ja bara kan kommande 2v
å med nån form av övernaturlighet så kanske ja når mitt mål i tid (-5kg på 2 v hahahahaha lyyycka tiiil emma :) )
å gör ja inte det så e de inte hela världen! 2kg till skulle dock sitta vansinnigt  fint då ja anser att -70 skulle va ett
jämt å fint ettårs resultat :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0