photoshopp? vet inte ens hur man gör! ja krigar för mina bilder! :)


 
de har vart ett par rikt tunga dagar, på MÅNGA sett!  och det är faktiskt anledningen till att
ja inte varken hunnit eller orkat blogga - även fast jag hade bestämt mig för att jag skulle
bli lite mer regelbunden än typ ett inlägg i veckan :)
 
när ja vaknade i tisdags efter att knappt sovit alls kändes i alla fall axeln mycke bättre
tack linnex för det !! :)
åkte in till sats för ett pt-pass med Rasmus, får så jäkla mycke inspiration av honom!
vi pratade lite om framtiden och bestämde att ja ska köra på nån månad själv å verkligen
få in tekniken på framförallt marklyft å knäböj, sen kommer vi börja köra ihop mer på riktigt
(de vi gjort nu e ju inte riktiga pt-timmar utan mer gratis välkomst -så-här-startar-du-din-träning,
som jag helt enkelt utnyttjat ganska sent :)
som ja känner funkar träningen så jävla bra just nu så, å ja vill ju droppa lite mer i vikt
innan ja börjar köra me Rasmus  då vi mer kommer jaga muskler :)
dessutom kör han jäkligt hårt för egen del just nu pga kommande tävling
så vi väntar helt enkelt en månad eller så ....
 
efter vårt pass va jag i alla fall jävligt taggad vilket resulterade i ytterligare 2 TVÅ timmars riktigt
mörda-benen-pass, följt av intervaller på löpbandet....
efter gymmet fixade ja lite ärenden i form av diverse presenter
å mitt i shoppingen får jag ett samtal från en av mina äldsta å bästa vänner
hennes pappa har vart sjuk länge å nu har dom fått de där samtalet som talar om att slutet är nära
de är ju bara ca 1½ år sen ja själv fick de samtalet å då fanns just denna syster vid min sida
så även om detta startade helt vansinnigt jobbiga minnen för min del så fanns det inte en sekunds tvivel
på vart jag skulle vara!
natten blev näst intill sömnlös, några timmars svettig mardröms sömn fick jag ihop innan de va dags
för jobb följt av träning i vanlig ordning..
efter -trotts trötthet- ett bra träningspass var över klev jag ut från gymmet hungrig som en varg!
kollar min lur å inser att jag både missat samtal å sms
"han dog nyss" 
FAN vilket slag i nyllet! även om "vi" vetat länge att de skulle bli så här så är det så jäääävla orättvist!!! 
vissa drabbas så jäkla hårt hela tiden å andra drabbas typ inte alls, och nu önskar jag ju såklart
inte nån denna olycka men att mattan ständigt ska dras under fötterna på en å samma människa
utan att hon ens hinner komma upp på fötterna igen de e fasen  inte rimligt!
 
vi satt långt in på natten hos hennes pappa å tog farväl, så jäkla smärtsamt,
ja HATAR verkligen när mina vänner mår dåligt, å uppgivenheten man känner när ens förälder
går bort i så ung ålder är ju något som jag verkligen kan relatera till!
ett stort hål e typ de man känner, å de ända man kan tänka e typ hur fan ska jag överleva utan honom/henne,
de går inte! jag har ju aldrig vart utan osv
de är en sån vansinnig smärta man känner i kroppen, de känns ungefär som man sakta blir uppäten innifrån
å de där hålet blir bara större å större å tillslut kan man inte andas längre!
fy va jag led med henne den natten, å fy vilka minnen de tog fram ur min ryggsäck!
 
i torsdags klev jag in på jobbet som en zombie å de e fan märkligt att ja inte skrämde livet ur fler :)
sen väntade ett nytt benmördarpass på sats
 
i morse vägde jag in 93,3 kg vilket innebär total viktnedgång -70 pannor !!!
"reservmålet" är alltså nått vilket känns jävligt najs!
sarah beställde dagsfärska bilder vilket bidrog  till en liten photo session på jobbet :)
å här e resultatet...
 
hahaha nåja för att vägrat vara me på bild för typ ett år sen så behöver jag uppenbarligen lite övning !
 
tog även två bilder med samma tröja som jag har på min "förebild" som ja brukar använda
å detta gott folk e SJUKT!!
 
för ca en timme sen dunkade min fina sarah upp denna bild på fejan, och redan nu har den
36 vänliga kommentarer 512 likes å 14 delningar
HELT GALET!!!
förra gången hon la upp min bild tyckte jag att de va skitläskigt! nu tycker jag att det är ganska roligt faktiskt :)
om inte annat vet jag ju att de kommer skitdagar när man e låg å sugen på choklad å livet e skit
då brukar ja boosta mig själv med gamla goa kommentarer !!
 
nu ska jag äta dagens sista mål å sen ska  jag faktiskt hoppa i säng - känner att ja behöver sömn!!!
trevlig helg på er där ute, va rädda om er å kör hårt!!
 

Kommentarer
Postat av: Chrissan

Coolt!!

Svar: :)
emzingen

2013-10-19 @ 10:08:32
URL: http://chrissan.shapemeup.se
Postat av: Cornelia

Du är så jäkla grym Emma!!!! Stor eloge!! Fortsätt köra hårt!! Kram Cornelia

Svar: tack snälla! hur mår du gumman?
emzingen

2013-10-20 @ 21:49:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0