nöjd!!

dagens träningspass blev så jäkla grymt!
sida vid sida köttade jag å Alicia sönder rygg, axlar, armar å bröst :)
de e märkligt att man alltid är lite bättre än vanligt när man tränar tillsammans med någon!
de handlar inte om att va bäst eller vara bättre än vanligt eller att man vill stajla  utan ja tror helt enkelt att
man omedvetet ger lite mer fratt de e kul! :)
ja tycker också att de e vansinnigt roligt att få "lära ut" något men de e lika roligt att få lära sig nått nytt,
å därför är de ju sjukt kul att träna me en vän! Alicia har ju dessutom tränat en hel del redan
men vi har ju tränat olika så nu delar vi med oss å lär varandra ;)
ja vet att jag sagt de förr men de tåls att säga det igen, ja e så sjukt imponerad över hennes styrka!
de kanske låter konstigt att ja skriver så men de handlar bara om mina gamla fördommar :) 
Alicia e väldigt vacker, å har en sån där kropp som jag i all hemlighet drömt om hela mitt liv ..
nu kanske min dröm ser annorlunda ut, men som tjock  handlade de flesta drömmarna om att "bli smal"
nu vill jag nått helt annat!
nån stans har min fördom alltid vart att en kvinna bara ska vara slank å e man det så kan man inte vara stark
men denna kvinnan är snyggt slank me kurvorna på rätt ställe å dessutom hen hel del muskler!
humm hur hamnade jag här????
skit samma :) tack för passet Alicia, ser fram mot veckans resterande 2 kanske 3 pass denna veckan!!
 
nu ere hög tid att hoppa i säng för imorn ska jag upp (mitt) tidigt
å jag vill vara så välutvilad som ja bara kan!
imorgon ska jag köra ett pass med sarah - något som jag har längtat efter å sett fram mot sen i december (?)
ja ska fullkomligt suga i mig all kunskap å all positiv energi! :)
med oss har vi också en väldigt god å kär vän - maria
maria e från början inget annat än min gamla em-unge :)
men har nu en stor betydelse i min resa, dels har vi samma pt å vän men vi gör också en resa som e ganska
lik, båda har förlorat mycke vikt, båda kämpar som djur, å båda jobbar just nu för en muskulös kropp :)
maria finns alltid vid min sida, hon peppar, styrker, hejjar,  å ger goda råd,
hon har sedan dag ett vart en stor inspirationskälla för mig å de värdesätter jag enormt mycke!
imorn ska vi tre alltså rocka ett pass ihop!!!
personlien hoppas jag på -även om ja e helt slut efter dagens pass- på att vi kör överkropp imorn!
fatta att få bli cotchad i arm, rygg å axelövningar av sarah! 8a faldig världsmästarinna i armbrytning!!! :)
nu är det ju egentligen min bendag i morgon så om vi kör överkropp i morn så blir de faktiskt dubbla pass
imorn ! då kör ja ett benpass själv efteråt :)
 
så nu ere dags! natti natti! å gör stora ting imorn!! :)
'
 
 

Kommentarer
Postat av: Emma bäbis

Fyfan vad duktigt Emma älskar bilderna :D så fin <3

Haha då måste jag ta ett snack med Patrick om han dominerar haha ^^ kram på dig

Svar: tack älskling! va ska du prata me Patrick om? nu e ja inte riktigt me :)
emzingen

2013-10-29 @ 06:36:55
Postat av: Annsofi

Du är så jäkla grym Emma!! hejja hejja :)

Svar: tack! :)
emzingen

2013-10-29 @ 09:13:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0