llivet leker....oftast :)

jisses vilken helg!
att jobba löningshelg i butik är verkligen slitigt men de positiva e ju att dan går fort!
ja gillar ju när de e lite rörigt å saker å ting händer, gärna lite problemlösning så hjärnan får jobba lite..
kan ju vara en liten skada från mina 2 år på busslink  ?!
som för övrigt va ett sjukt roligt jobb, min huvudsyssla där va ju lite spindeln i nätet,
då jag "skötte" rulljansen av djurgårdstrafiken - mycket evenemang å sånt
många dagar va de kaos från de att ja kom ut på stan tills dess att ja slutade 10-15 timmar senare,
tänk er själva kaoset när 15000 pers vill hem samtidigt efter en konsert på grönan :)
hur som helst...
ica e inte riktigt lika rörigt men de har sina moments :)
 
i fredags firade jag ett årsdagen av mitt nya liv!
kan verkligen inte fatta att jag fixat ett år av strikt kost å träning!!!
men va annat kan man säga än att ALLT DU GÖR PAYAR OFF!!!
70, SJUTTIO kg har försvunnit , något som många anser e omöjligt :)
men ta mig tusan gör man bara de man ska å e lite galen så går de uppenbarligen!!
 
 
 
 
stod i fredagskväll å sänkte ner brödet i vårt bake off skåp
å va så sjuuuukt sötsugen , å stod å funderade på om jag inte va värd att synda lite på ettårsdagen
men eftersom de mesta såg så gott ut så kunde ja inte bestämma mig,
ja menar ska man synda så ska de ju va så sjukt jävla gott för att de ska vara värt!
 
sen beslutade jag mig för att köpa hem bär istället :)
å på så sätt har ja ju sparat mitt fuskmoment hahah
funderar på att utnyttja det på tisdag då ja ska träffa sarah å maria för en gymdejt,
misstänker att de blir sista gången ja tränar me sarah :( i alla fall för en lång tid fram föver eftersom hon flyttar
från Sverige om ett par veckor ..
efter träningen har vi snackat om att gå ut å käka, å gör vi det så ska ja fasen inte hålla nån strikt diet :)
 
på söndag så ska vi fira min brors 40års dag å då känns de också som att de e helt okej att
kanske tänja lite på kosten, men vi får se om ja tycker att de e värt det...
 
i natt skulle man ju ställa om klockorna, något som e så sjukt värt när man jobbar helg
asså att få en extra timmes sömn :)
men ja besttämde mig för att inte ställa om klockorna utan i stället masa mig upp en timme tidigare
för att åka å träna!!
å dra mig baklänges - ja kom upp!!! :)
fick 45 minuter på gymmet
eftersom ja i nuläget tränar med tvådagars splitt, dvs varannan dag över / underkropp
-enkelt förklarat-  å denna vecka alltså bjöd på 5 dagars gym, ville ja inte pajja rytmen ï schemat
utan såg dagens pass som ett riktigt lekpass! :)
körde precis de som föll mig in å de ja tycker e kul,
man kan väl kort å gott säga att ja fastnade lite granna i armträsket :)
belöningen blev som efter alla pass min smarriga proteindricka (choklad smak!)
 
kommande vecka kommer bli jäkligt härlig!
måndag -träningsdejt me Alicia
tisdag- träningsdejt me sarah å maria
onsdag- träningsdejt me Alicia
lördag -party
söndag- 40 års kalas
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0