lite uppdatering om livet på en pinne....

livet rullar på, just nu e de mesta sig likt mest hela tiden, å kanske är det just därför som
de inte blir så många inlägg?!
 
är i en period av euforisk livsglädje just nu å de känns härligt!
kosten funkar fint å träningen går förbannat bra!
de enda som inte riktigt funkar super just nu är sömnen men så e de ju alltid så här års,
ja sover inte bra när de e mörkt ute - de har jag aldrig gjort!
 
vägde mina grönsaker till middagen idag - något jag gör lite då å då för att kolla så ja inte svävar ut aldeless :)
insåg att ja äter ca 1½ kg grönsaker om dan å enligt kostchemat e de ca ½kg för mycket ,
men om ja ska va ärlig så rör de mig inte ryggen! dagen då ja nojjar över för mycke grönsaker e ännu så länge
troligtvis ganska så långt borta!
eftersom jag inte äter kolhydrater å ja dessutom inte heller äter speciellt kolhydrats rika grönsaker
så anser jag att ja gärna betalar eventuellt pris för de där extra ½kilot
ja tränar just nu jäkligt hårt å jag tror att min kropp berättar för mig vad jag behöver!
tex har ja en del strul med lågt blodtryck just nu  å ja tror att de e just därför som min kropp skriker efter salt på kvällen
idag fick jag ett sånt VANSINNIGT sug efter broccoli å de har nog me den där veckan i månaden att göra...
självklart lyssnade ja på mig själv å koka lite broccoli, hej de e ju svin nyttigt ju :)
när den kokat klart mosade ja den till pure` de va smarrigt :)
 
även om vågen fortfarandestår ganska still -5kg på 8 veckor de e ju SNIGELFART i min bok :)
ja menar ja har ju ännu så länge tappat 68kg på 50veckor vilket e ca 1.3 kg i veckan ...
men de e helt lugnt faktiskt! som sagt ja tränar tyngre å tuffare än någonsin just nu å
min kropp VÄXER!!! på rätt sätt asså :)
 
att ja inte kommer kunna ro iland mitt ett års mål (90 pannor) rör mig faktiskt inte i ryggen!
att känna muskler formas e så mycke mer njutning än att droppa i vikt :)
å vikt droppet kommer också så de e lugnt!
2 kg till innan 25e vore kul för -70kg e ju en jämn å fin siffra :)
 
så va har hänt sista veckan då?
njaaa inte mycke asså :)
men visst finns de en å en annan höjdpunkt!
som gympasset i söndags tex körde ett riktigt grisigt benpass me allicia 
å fick ett riktigt fett blåmärke som bevis haha japp de brister tydligen blodkärl på mina ben om ja kör tillräckligt
tungt :) å ja hoppas att Alicia fick riktigt snygga blåmärken på smalbenen
- ty jag e grym på att isturera marklyft :) kopierar bara min pt
-du vet att du gör rätt när du e blå å blöder om smalbenen :)
 
körde ett maxat överkropps pass i måndags ...
ett 2 timmars ben/mage pass i tisdags ...
å idag (onsdag-ja har inte sovit ännu!) ett så jävla grymt överkropps pass !!!!
ja eftersvettades fortfarande när ja klev av tåget i Tullinge bahahah
 
i tisdags hade jag ett sötsug som fan va hämtat från värsta skräckfilmen !!
i de läget e de bara å ge kroppen va den söker...typ i alla fall
köpte gubbar,, hallon OCH blåbär! ska man "fuska" kan man lika gärna göra de ordentligt!
 
 

ja hävdar ofta att jag fuskar väldigt sällan å de stämmer inte helt till fullo, MEN ja fuskar "smart"de kan handla om en frukt eller bär eller en extra gurka eller tomat!

de "värsta" fusket senaste månaden va när ja efter att ha hållit i en bulle förra fredagen- då de va bulldagen å hela jobbet lukta bulle - å efter att ja lagt ifrån mig bullen slickade på mitt finger för att känna smaken av bulljäveln! :) - de räckte för mig!!!!

 

en annan höjdpunkt i veckan va att få suprajsa min fina vän åsa som fyllde år i helgen :)

älskar själv rosor så därför gillar jag att ge dessa vackra härligt doftande blommor till andra :)

 
 
förändring in progress !!  
 

Kommentarer
Postat av: Emma

Broccolin puré såg ju riktigt gott ut :D

Så grym
Saknar dig

Svar: de e jättesmarrigt, pröva!saknar dig också!!
emzingen

2013-10-12 @ 07:18:28
URL: http://emmalindsjo.vimedbarn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0