inspirerad av en överjävlig jobbdag! :)


 
det märks tydligt att hösten är här, även om de fortfarande e ovanligt varmt ute när solen e framme osv..
men det märks på folk som man kommer i kontakt med under dagen,
folk är lättretliga eller sura redan från början - jag känner mig lika dan!
de börjar bli mörkt å man vet va som komma skall. ännu mer mörker, regn å rusk
å sen kyla å snö :/ massor av tjocka kläder som e rena döden att ha på sig så fort
man kommer in någonstanns där de e varmt!
bilen ska skrapas å de ska skottas å pendeln kommer va försenad osv
kanske blev sommarn å semestern inte va man hade hoppats på eller så va den fantastisk men aldeless för kort!
 
ja tror att mycke handlar om ens egen inställning!
jag HATAR själv vintern å blir oftast jäkligt deppig å nedstämd under vinterhalvåret,
men ja tänker faktiskt försöka att hålla mig över ytan, försöka hålla mitt humör,
å göra sånt som gör mig glad!
jag tror att om man har inställningen att allt e värdelöst så blir det också precis så!
de e som att du utstrålar något negativt å det är också så som folk kommer att bemöta dig då..
 
nu när mörkret e här tänker jag lägga all energi på  mig själv, på träning å välmående
å när solen å värmen kommer i vår då ska jag vara redo för att möta dem med öppna
(å lite mer vältränade) armar :)
beach 2014 får bli min inspiration framöver :)
 
man väljer själv hur man ser på saken...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0