hur ser din framtid ut?

åh vilken fantastisk helg det har vart!
jag har sååå ÖVERALLT men jag älskar träningsvärken!
de är de bästa kvittot på kroppens förändring :)
för varje dag som går så blir jag mer och mer ödmjuk å förälskad i träningen på gymmet!
å det är kanske den sista meningen som jag för ett år sen trodde att jag skulle skriva!! :)
jag blir också mer och mer säker på att när jag befinner mig på en vikt som jag känner mig tillfreds med
så kommer jag definitivt gå in i nästa steg av min resa ...
resan mot en snygg, frisk, fast, muskulös kropp!
för 10 år sen skulle en kvinnas kropp ha former men vara platt, hur de e nu skiter jag egentligen!
muskler är snyggt å ja tror att muskler e de nya platt!
 
trots att pendeln inte har funkat som den ska denna helg så beslutade jag mig för att ändå ta mig till söder idag!
på sats södra station känner jag mig hemma! å trots att de tog ca 1 timme enkel resa så va det så jäkla
värt det! rev av ett magiskt benpass idag :)
 
ända kravet jag hade va att ja skulle träna lika länge som ja reste för att de skulle vara värt!
så ja gick upp i tid å såg till att ha 2 timmars gymtid :)
 
 
måste faktiskt ta tillfället i akt å  faktiskt berömma sl - de e inte ofta man gör det!
men jag måste säga att de fungerade väldigt bra! även om en resa som vanligtvis tar 20 minuter tog nu 45minuter-1 timme å de e ju ganska segt! men ersättningsbussarna avlöste varandra på rullande band och
tågen avgick i tid så betyget måste ändå bli ganska högt!
 
 
nu ska jag faktiskt äta en -för mig- väldigt tidig middag å sen ska jag luta mig tillbaka i soffan å kolla
ikapp mig på lite serier å sen tror jag att ja ska försöka komma i säng tidigt för jag tror att min kropp
behöver en lång nattsömn för att återhämta sig efter helgens sammanlagda 4 timmars träning :)
 
imorgon är det måndag, ja har senaste månaderna många gånger fått väldigt mycke beröm
från människor ja mött och många av dom har berättat att dom själva vill göra förändringar
å många handlar just om vikt å hälsa... dom flesta brukar lägga till PÅ MÅNDAG ska jag starta!
så till er
-ta nu söndagskvällen till att fundera över va du vill, sätt upp dina mål, skriv ner dom, om så behövs
-klipp ut peppande bilder, gör ett kollage!
gör upp en plan å bli sen lite galen under natten, de kommer att hjälpa dig nå dina mål!
om de blir svårt längre fram i veckan ta då fram ditt drömkollage! VISUALICERA MÅLET!
focusera dig på resan å drömmen å kör, bara KÖR för fasen!!!
lycka till där ute!!
 
slutligen vill jag dela med mig av någon som inspirerar mig varje dag!
även om det kommer att vara ett stoooort hav mellan oss så vet jag att hon kommer leda mig på rätt väg,
å hjälpa mig att nå mina mål hur dom än kommer att se ut.
denna kvinnan e så magiskt vacker både på insidan och utsidan, och ja tackar verkligen Gud
för att hon finns i mitt liv för utan henne hade min resa inte vart möjlig!
ja önskar att jag en vacker dag kommer kunna betala tillbaka för allt hon gjort för mig,
men om jag inte får tillfälle till att göra det så önskar jag att jag i framtiden kan hjälpa någon annan
på ett lika magiskt sett!
 kärlek till dig fantastiska vän!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0