EUFORISK!!!!!

asså WOOOOW vilken jäkla dag!!
länge sen ja va så här upprymd, nöjd, å öm! :)
startade tidigt idag med aldeless för lite sömn men ändå pigg som en lärka- viste ju va som komma skulle :)
mötte upp maria i omklädningsrummet å medans vi stod där kom en tjej fram- tror att även hon tränar me sarah-
fick jättefina komplimanger för mitt arbete vilket gjorde mig väldigt glad å om möjligt ännu mer peppad :)
tänk om folk viste va den där lilla kommentaren kan betyda för en annan människa!
ja å maria knatade upp för att lokalisera sarah å medans vi står där å väntar pratar vi om lite ditt å datt
å plötsligt ser jag sarahs stora fina leende å hör bara ett vrål :)
ja minns faktiskt inte riktigt va hon sa men de va i alla fall väldigt positivt beröm :)
DET betyder så jäkla mycket när de kommer från HENNE!
ja blir alltid glad,peppad å väldigt tacksam  för alla snälla kommentarer me kommer dom från vissa så
e de som att dom träffar lite hårdare, de handlar absolut inte om att dom e mer värda , absolut inte!
men att tex få ett erkännande från micke "prime" hollsten va för mig STORT, eftersom ja följt hans blogg slaviskt under detta året och eftersom jag hämtar väldigt mycke kunskap å inspiration från hanns blogg!
sarah är såklart också väldigt speciell! ja menar om ja nu firar ett år, altså föddes för ett år sen så är
ju sarah lixom som min mamma :)
 
en av mina kunder på jobbet e gammal elit boxare å när han high fiva mig förra veckan samtidigt som han vrålar respekt så e de klart att jag blir lite längre :) ja menar han vet ju vad som krävs för att nå ett stort mål.
ja kan inte riktigt förklara va jag menar känner ja nu så skit samma!
 
jag sarah å maria körde ett 1½ timmes pass å riktigt mördade axlar å bröst :)
ja borde ju kunna ha gissat att fröken bäckman skulle välja just bröst då hon via min bllogg vet att ja hatar att köra bröst :)
men de va roligt idag! har lärt mig massvis å ja hoppas att jag minns övningarna när ja ska nöta dom själv sen!!
med ett gapflabb minns jag i alla fall de sista vi gjorde, armhävningar!! asså ja va så SLUT så armarna skakade
värre än ja jag vet fan inte vad men de fick mig i alla fall att brista ut i skratt å "ge upp"
men här kommer de ja älskar med sarah in - hon e så jäkla fyndig!! så i stället för att låta mig känna mig besegrad lär hon mig en "ny" övning excentriska armhävningar vilket innebär att du går ner väldigt långsamt
sen ska du ju upp igen, men sarah menar på att kommer ja inte upp igen e de ju inte hela världen,
tids nog kommer jag att greja det ju! :) så från å me idag ska ja göra 5x3 armhävningar varje dag
så därför blir mitt mål att fixa det "på riktigt" dvs 5x3 armhävningar på tårna :) önska mig lycka till!! hahah
en annan hemläxa är ju också att numera ta TVÅ trappsteg i taget uppför hahah å där kommer söderfolket få ytterligare en sak att roa sig åt! :)
 
efter träningspasset hängde ja på maria en bit på vägen hem, en promenad från medis till Gullmars,
så himla härligt att prata me maria eftersom vår storry liknar varandras så vi gick å jämnförde
grejer vi vart med om å kommentarer vi fått - så skönt att prata me nån som helt å fullt förstår ens kamp!
 
vi gjorde ett grymt pass idag å jag e så jäkla imponerad över dessa brudar!
sarah med sin enorma kunskap å sin helt sjuka kroppskontroll! att kunna vara så jädrans stark å muskulös men samtidigt så smidig å vig! å att ha så vansinnigt mycke fina utmärkelser i bagaget men fortfarande vara så hjälpsam å ödmjuk!! känner väldigt få som sarah!!
å maria, jävlar vilken kämpe! stark som en jävla oxe asså! så vansinnigt häftigt att se å jag lär mig så himla mycket av henne!
tack för idag tjejer! löv ju lång tajm!! ♥
 
efter promenaden åkte jag till jobbet för lite tankning av energi,
blev beordrad att äta 5 riskakor å de va över ett år sen ja åt å de va såååååååå gott!! :)
fylde på energin genom att prata me goa kollegor å inta andra halvan av breachen
(drack en halva innan första passet)
sen skutta jag upp till sats igen :)
japp ni läste rätt! tisdag e ju bendag å har man då kört nått annat så får man ju glatt köra ett pass till :)
-om Alicia hakar på till gymmet imorn blir de förvisso fel igen eftersom hon vill köra ben, men de e ju ben ja inte vill missa så om så blir fallet imorn så gillar ja läget å njuter av ett extra benpass :)
 
började pass nr 2 med mage å ländrygg å lite armcykling eftersom stängerna va upptagna i "pt hörnan"
när den ena ptn å hanns klient gick så frågade ja den andra om de va okej å köra å han svara me ett
"kör så de ryker"... å de gjorde jag
efter 5 set knäböj å kettelbelswing  kom samma pt fram å berömde mig :)
såg tydligen jäkligt fint ut!! -ååå de gjorde mig så glad :)
 
efter det körde jag marklyft å utfallsteg - satte 3 reps på 80kg i marklyft idag å de kändes bra!
 
sen avslutade jag med 10 stycken svettiga intervaller - planen va 12 st men de gick fasen inte
känner mig ändå pritty nöjd! :)
 
langar lite bilder från dagens träning som maria tagit i smyg hahaha inte speciellt smickrande
men va fasen hur snygg e man när man tränar då?! :)
 
HAHAHA ÄLSKAR MITT UTTRYCK PÅ DENNA BILDEN -TYP 1000ONDE REPSEN Å SARAH HAR DRAGHJÄLPAT MIG SEN TYP DEN 3DJE REPSEN Å JA E SÅÅÅ SLUT Å ALLT GÖR SÅ ONT, MEN JA E LYCKLIG!!!-
 
DENNA E FRÅN ARMHÄVNINGSISTRUKTIONEN Å JA TROR ATT JAG GAPFLABBAR HÄR..

när ja ser denna bilden inser jag att ja måste köra mer axlar för efter att ha kollat på sarah under 1½ timme
så inser jag ju hur sjukt snyggt det är med  muskulösa armar OCH axlar!!
ja saknar typ axlar helt :)
 
efter passet åkte ja bara hem å dumpade väskan å sen gick jag till kyrkogården för att ställa dit dom
nya ljuslycktorna som ja köpte idag, redan innan ja va framme va jag dödligt kiissnödig!
straffet för en kost av grönsaker + sammanlagt 2liter bwo och protein drinkar samt ca 1½ liter vatten under träning hahahah
stod me benen i kors å vagga fram å tillbax på kyrkogården samtidigt som ja försökte montera ihop
lycktfan!
missa såklart precis bussen hem så de va bara å börja knata...
på riktigt höll ja på att ge upp medans ja låste upp dörren för ja höll typ på att sprängas!!!!
 
nåväl lyckta på platts både hos morfar å hos mamma å pappa  å dagens steg- 20245 :)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sarah

<3 <3 <3

Svar: !!! :)
emzingen

2013-10-30 @ 10:07:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0