död eller sjuk de e frågan :)

de är märkligt hur folk reagerar på förändring!
nu dom senaste månaderna har många - framförallt kunder på jobbet kommit fram till mig ,
dom flesta smyger fram lite försynt å frågar oftast om de har hänt något, eller om jag har blivit sjuk...
å när jag berättar att jag bara har fått hjälp att inse att jag va sjukt less på mig själv,
å va redo för en förändring å att den e helt självvald så brukar folk andas ut å komplementera mig :)
(heter de så när man får komplimanger??? )
 
många vågar tydligen dock inte fråga mig, vilket gör att mina kollegor tydligen oftare får frågor om mig å min förändring..
den bästa av alla fick nog mor mia idag då en äldre tant me finsk brytning handlade i hennes kassa
 
tanten- ÄR HON DÖÖD?
mia - vem då?
tanten- ni va två soccka sejer förut, e den andra sejen död?
mia- nää va om du menar emma så har hon bara gått ner massor av kilon..
 
hahahaha, skönt att förändring tydligen är så ovanligt så folk tror att man e sjuk eller död!
ja e inte sjuk å inte död - just nu e ja bara lycklig å mår toppen! :)
 

Kommentarer
Postat av: Emma

HAHAHA ,du är iallafall så f******ing grym :D

Åh tack för tipset Emma <333

Seya today ^^

2013-10-12 @ 07:17:05
URL: http://emmalindsjo.vimedbarn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0