utmaning

Hur fungerar awarden? Här är reglerna:

-Tacka och uppmärksamma den som nominerat dig. -Skriv 11 random fakta om dig själv. -Svara på dom 11 frågorna du fått i awarden. -Välj ut 11 bloggar att nominera (du kan inte välja den som nominerat dig). -Skriv 11 frågor åt dom du nominerar.

här kommer lite random fakta om mig :)

1) ja e vansinnigt mörkrädd å sover ofta med lampan tänd

2) jag älskar armar å älskar att kramas- mina kramar slutar oftast men att jag tallar lite på mitt offers armar :)

3) jag längtar efter att träffa mannen i mitt liv, att få bli så där vansinnigt kär!

4) ja skolkade väldigt mycket på gymnasiet å de e något jag ångrar idag för ja känner mig ofta korkad i diskussioner

5)jag älskar närhet å sitter jag nära någon vill jag ofta klia på en arm eller en rygg, något som många av mina vänner uppskattar :)

6) jag fortsätter att klias även när jag somnar ... har jag hört haha

7)jag har flygit ett litet flygplan en gång (30 års present från mina kollegor) de va jäkligt ballt!

8) ja älskar att sova men har världens sömnproblem somnar sällan innan 05 även om ja varje kväll tänker

att i dag ska jag somna tidigt!

9) jag är en sjukt dålig förlorare å en ännu sämre vinnare :)

10) jag har 6 st tatueringar

11) jag älskar barn å dom flesta barnen gillar mig :) börjar ge upp hoppet om egna barn så ja hoppas

faktiskt att min drömprins redan har barn som ja kan få leka familj med

världens finaste goaste emma skickade dessa  frågor till mig:

1. Vad är din högsta dröm eller mål i livet?

* att få vara lycklig å leva ett rikt liv, och att få göra livet rikt för dom jag älskar

2. Vad är din största rädsla?

*de kanske låter som en klyscha, men sen mamma dog går jag runt å är rädd för att förlora alla jag älskar,

nästan varje gång som jag går hem från en polare tänker jag -tänk om de va sista gången vi sågs-

å varje gång jag lägger på luren efter att ha pratat med min bror börjar ja gråta för att jag e så rädd att

han ska dö

3. Om du var tvungen  att vara med i en dokusåpa eller tv program vilket skulle ni vara med i?

*haha förut drömde jag om biggest loser men de behövs ju inte längre så nu vet jag inte,

nått tävlingsprogram kanske där man får dra nytta av sina socials skills å får pakta å sånt  kanske :)

4. din favorit artist och hat artist?

*oj sånt tycker jag e svårt! ja e ju allätare men är helt sämst på att veta vem som e vem å vem som sjunger vad

osv, där emot så kan jag väldigt ofta hela låten utantill :)

hat tycker jag e ett väldigt starkt ord :) men ja har duktigt svårt för syskonen whalgren!!! 

5. Någonting du gjort som du aldrig skulle göra om?

*haha oj oj de finns mycket! men de e tveksamt om jag skulle åka till Göteborg på en blind dejt

igen å speciellt inte med en bil med trasigt avgassystem, trasig soppamätare, en vindrutetorkare,

två vinter ett sommar å ett reservjul (sommartid) -bilen skrotade jag 2v senare :)

6. En hemlighet?

*jag hade en period i min ungdom som jag snodde väldigt mycket, ja va nog väldigt duktig på det

men så en dag blev jag ertappad å de va riktigt pinsamt! då klarade jag mig från straff,

men skammen va fasen straff nog å faktum  är att jag inte snott efter det -

så tack till snabbköpskassörskan ;)   

7. Någonting du inte kan leva utan?

*närhet!

8. ditt bästa barndomsminne?

*somrarna nere i Italien kommer alltid ligga mig varmt om hjärtat!

9. Hur ser din drömdejt ut?

*vad som skulle ske eller själva dejten? :)

ja e inte så kinkig, ja vill bli överaskad å ha kul, nog för att de skulle va romantiskt att picknicka

på en vacker plats å hångla i solnedgången å jaddi jaddi

men ärligt skulle dejten lika gärna kunna innefatta typ ett bilrejs :) asså vad man gör e inte så jävla viktigt

så länge de e me rätt man å ja får hångla mycket :)

10. Om ni fick välja vart som helst i världen att bo vart skulle ni välja? Motivation?

*skulle lätt kunna bo Sveriges äckliga månader oktober-mars i Dubai!

älskar Dubai, bästa klimatet, fantastiska människor, vackra stränder, billigt, god nyttig mat, å sooool!

men ja gillar svensk sommar så då e ja gärna här...

11. Vad får dig glad?

*ärlighet

 

eftersom ja inte har koll på ven som e här å läser eller vem av er som bloggar

så hej känn er utmanade om ni vill :) å eftersom emmas frågor va så bra å eftersom att ja ändå heter emma

så dom skulle ju lika gärna kunna va skrivna av mig så kör vi på dom,

fast mest för att klockan e 0530 å ja MÅSTE försöka sova!!!:)


Kommentarer
Postat av: Bebis

Kul att läsa :)

Varför har jag aldrig fått höra om dejten i Göteborg ^^


Puss på dig <33

Svar: åh jo de har ja nog berättat!! :) men hur kommer de sig att du inte berättade att du skolkade när vi va i Umeå :)
emzingen

2013-11-22 @ 17:04:27
URL: http://emmalindsjo.vimedbarn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0