tvära kast mellan biceps,kärlek å bindvävstrådar :)

senaste månaderna har min träning bestått av väldigt mycke benträning,
har ju kört ben vartannat gympass vilket innebär 3 dagar i veckan typ.
sen operationen har jag fått strikta förbud och kör därför bara överkropp,
vilket jag förvisso tycker är skitkul eftersom jag nu kan lägga väldigt mycke mer tid
på att verkligen trötta ut musklerna å de ger ju resultat såklart!
idag har jag verkligen haft ett riktigt härligt pass och en av dom största övningarna idag var
-som den goda eleven jag är*blink blink sarah!* :) - att se mig själv i spegeln medans jag tränade :)
å jag måste hålla med om att det är jäkligt häftigt att se hur musklerna arbetar!!
 
allt mer ofta får jag nu frågan va mitt slutmål är.
kan man ha ett slutmål? blir man någonsin klar med sig själv? ja tror inte det!
ja håller fortfarande koll på vågen, men det är inte längre något som mina tankar kretsar runt
ja vill fortfarande ner kanske 10 kg till då skulle ja landa straxt över 80 å de känns i nuläget rimligt.
-fan 81.7 (typ) så har jag gått ner halva mig själv! vilket va en vikt ja skämta om i början,
men nu känns de ju inte längre omöjligt! :) -
mina ambitioner numera handlar mer å mer om att bygga muskler!
å ja tillhör INTE skaran av tjejer som vill ha osynliga muskler,
nä ja tycker att muskler e snyggt å om jag tränar hårt vill jag ju att de ska synas!
ja ÄLSKAR känslan av att jag efter varje pass kan se skillnad tex på mina armar!
 
 
detta med å bygga muskler som tjej verkar uppenbarligen sätta igång en del diskussioner,
vilket jag finner jävligt märkligt! ingen skulle ju någonsin ifrågasätta en man som gymmar
varför han vill att hans biceps ska synas - för som sagt de e ju jätterimligt!!!!!
men bara för att jag är kvinna så ifrågasätts mitt val direkt.
vissa folk blir lite obekväma å frågar ofta typ "men hur mycke muskler vill du ha då-inte FÖÖÖR mycke väll??
"de e ju inte kvinnligt me för mycke muskler"
asså vad är kvinnligt å vad e manligt??? det är 2013 inte 1813 kom igen nu!! :)
 
att vissa män inte tycker att det är attraktivt de köper jag helt å fullt!
vi har alla olika saker som vi går igång på lixom inga konstigheter...
för detta är också något som ofta blir en följdfråga när ämnet diskuteras,
hur vida ja inte e orolig för att ja inte ska hitta en man, om jag nu blir ett okvinnlig med muskler...
nu ere ju lite såhär va att jag har vansinnigt mycke manliga vänner å anledningen är väll
att ja e en jävligt skön brud men som under åren inte direkt har fallit nån i smaken för nått annat
än just vänskap å de e ju inte så jäkla konstigt, ja hade inte heller blivit kär i mig själv för några år sen! :)
så faktum är att jag fortfarande resonerar som förr, om man inte uppskattar de man ser så e de okej
ja har inga problem med att öka antalet killkompisar :)
å jag blir ju hellre ratad som en välmående brud med för stora biceps än elefantbruden!
ja tränar å förändrar min kropp för mig å ingen annan, simpel as that !!
 
om den stora kärleken skulle trilla över mig så skulle jag tacksamt ta emot honom! :)
för ja tänker inte sticka under stolen med att jag saknar en man i mitt liv!!
de vore förbannat mysigt att skeda me nån i soffan på kvällarna, nu när ja faktiskt får plats att skeda me nån :)
men ja känner ingen större panik, han kommer när han kommer, å då e ja nog redo!
 
från de ena till de andra!
på riktigt steget är stort bara så ni vet hahah
eller vänta ja kan nog länka detta förresten :)
OM ja skulle skeda en man just nu skulle han nog inte tycka att de e så mysigt för HEJ ja sticks fan!
så jäkla stört asså! från varje hål dom har gjort i mitt ben där dom tagit bort ådror  kommer de nu vassa "spröt"
de ska vara så å dom lossnar av sig själva allt efter som, de är bindvävstrådar,
men dom e vassa som fan å de ser ju helt stört kul ut! :)
 
nu börjar de bli dags för att knyta sig!
först sista målet å ett avsnitt av ncis  :)
sov gott! eller god morgon om så är fallet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0